محمد رشیدی خبر داد:
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: فضای امروز حاکم بر کشور برخواسته از ناتوانی، بی‌عرضگی و نفوذ است و باعث نارضایتی مردمی شده و این در حال است هیچوقت برای کشور کم نگذاشتند و همیشه پای گفتمان اصیل انقلاب مانده‌اند.
کد خبر: ۹۷۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۱ 21 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، محمد رشیدی؛ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، در جمع هواداران ابراهیم رئیسی در محل ستاد مرکزی انتخاباتی اظهار کرد: همه شما آگاه هستید،کشور در حال حاضر در شرایط بسیار ویژه‌ای به سر می‌برد، شرایط ویژه ای که توامان هم در اوج اقتدار، توانمندی و کرامت در جهان و منطقه قرار داریم و هم در سخت ترین شرایط تهدید و آماج حمله های ناجوانمردانه تحریمی است. اتفاقات چند سال اخیر در حوزه داخلی و خارجی موجب شده که امروز در شرایط خاصی قرار بگیریم.

وی افزود: از طرفی فشار ها و تحریم هایی که برما وارد شده است همچون سد در مقابل ایران برای جلوگیری از حرکت خروشان انقلاب اسلامی قرار گرفته است و از طرف دیگر توانمندی نیروی جوانان، اقتدار نظامی و دفاعی برمنطقه و قدرت انقلاب ما را تبدیل به نماد مقاومت و قدرت در منطقه کرده است، بخش اعظم آن از طرف جمهوری اسلامی است باعث شده روز بروز از قدرت رژیم صهیونیستی کاسته شود.

وی بیان کرد: با وجود فشار های داخلی و خارجی وارد شده بر ملت، فضای غالب کشور برخواسته از ناتوانی و بی عرضگی در نقش های نفوذ بوده که موجب نارضایتی و گله مندی شدید مردم شده است.

وی تاکید کرد: همه ی ما میدانیم مردم ایران ۴۲ سال ارادت خود را به انقلاب اسلامی نشان داده اند و همیشه در هر عرصه ای پای کار بوده اند، سخت ترین روزها در سخت ترین میدان ها را تجربه کردیم و در آن روزها نیز مردم پای انقلاب ایستادند،اما امروزه مردم حق دارند گلایه مند باشند.

رشیدی در خصوص تغییر زندگی مردم در سال های اخیر گفت: سرمایه مردم امروزه نسبت به ۸ سال پیش کاهش شدید پیدا کرده است، جوانان توانایی ازدواج و تشکیل خانواده ندارند، خرید منزل و ماشین برای خیلی افراد آرزو شده است.عده ای تمام تلاش خود را میکنند که فشار های تحریمی وارد شده خارجی باعث تضعیف ما شود و مردم باور کنند این فشارها اثر گذاربوده و ما را تسلیم کنند اما تا به امروز این اتفاق نیفتاده وچون تیرشان به هدف نخورده در نتیجه تحریم ها را تشدید کردند تا ملت ایران را تسلیم کنند.

وی ابراز کرد: مقام معظم رهبری تاکید دارند؛توان دفاعی در حوزه ی منطقه و جبهه ی مقاومت در خارج از مرزهای ما وابسته به توان داخلی و مشارکت مردم درجمهوری اسلامی است.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مشارکت حداکثری معیار اول رهبر انقلاب است،دغدغه ی اول ما مشارکت است و باید مشارکت تقویت شود و مردم با انتخاب درست کاندیدای اصلح را برگزینند لذا همه ی ما علاقمندان با مشارکت حداکثری باعث پیروزی انقلاب شدیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار