مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: جشنواره رسانه‌های دیجیتال و فضای مجازی رضوی سال ۱۴۰۰ در سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۷۳۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲ 23 June 2021

سمنان میزبان جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی در سال ۱۴۰۰ شد

 

 

به گزارش تابناک سمنان فرشید فلاح شامگاه سه شنبه در آیین اختتامیه مجازی اولین جشنواره ملی هنرهای مفهومی رضوی آهوان در سمنان افزود: جشنواره رسانه های دیجیتال و فضای مجازی رضوی نیز امسال با مشارکت بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و همکاری دستگاه‌ها و نهادهای استانی برگزار می شود.

وی گفت: فراخوان و چگونگی برگزاری این جشنواره به زودی منتشر و ابعاد این جشنواره مشخص می شود.

فلاح با اشاره به برگزاری جشنواره ملی هنرهای مفهومی رضوی از حمایت های معنوی آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و نیز معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان در برگزاری این جشنواره تقدیر کرد و گفت: اولین جشنواره هنرهای مفهومی رضوی با همکاری بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و هنرمندان از برگزاری این جشنواره استقبال خوبی کردند.

وی با اشاره به ارسال بیش از ۱۵۰ اثر و راهیابی ۷۷ اثر به مرحله داوری اظهار داشت: برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره اتاق فکری با مشارکت هنرمندان و فعالان هنری در سمنان تشکیل شد و فعالیت داشت.

فلاح، با تبیین اهمیت و تاثیرگذاری هنرهای مفهومی یا نو در ارائه آثار و انتقال مفاهیم دینی به مخاطبان افزود: هنرمندان با مشارکت و ارائه آثار خود در قالب هنرهای مدرن ارادت خود را به آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ابراز کردند و آثار خوبی نیز در این زمینه ارائه شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر اولین جشنواره ملی هنرهای مفهومی رضوی آهوان تصریح کرد: تولید فیلم های کوتاه در خصوص ابعاد اهمیت و انواع هنرهای مفهومی و نیز شناسایی هنرمندان در کشور از دیگر آثار مثبت برگزاری این جشنواره به میزبانی سمنان بود.

در آیین اختتامیه جشنواره ملی هنرهای مفهومی رضوی آهوان به صورت مجازی ۶ نفر از برترین های جشنواره معرفی و جوائزی نقدی و لوح تقدیر به همراه تندیس جشنواره به صاحبان این آثار تعلق گرفت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار