ملت بصیر ایران اسلامی با درک نقش بی بدیل خود و با اقتدا به راهبری‌های ولایت، حماسه دیگری از جمهوریت نظام اسلامی را در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ آفریدند تا حاکمیت مردمی را برای دوره چهار ساله بیمه کنند.
کد خبر: ۹۷۳۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳ 25 June 2021
سردار طلایی نیک به منتخبان مردم در حماسه ۲۸ خرداد در طی پیامی تبریک گفت.
 
به گزارش تابناک همدان؛ در این پیام آمده است:
 
«بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان»

ملت بصیر ایران اسلامی با درک نقش بی بدیل خود و با اقتدا به راهبری‌های ولایت، حماسه دیگری از جمهوریت نظام اسلامی را در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ آفریدند تا حاکمیت مردمی را برای دوره چهار ساله بیمه کنند.

مردم متدین و ولایتمدار شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ نیز نقش انقلابی خود را ایفا نمودند تا در تعیین نمایندگان سرنوشت ساز ملت در قوای مجریه و مقننه و نهاد مردمی شورا‌های اسلامی سهیم باشند.

انتخاب هوشمندانه و ارزشمند *حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی* برای ریاست جمهوری، دوره نوین و ثمربخشی را از تعالی خدمت، عدالت و پیشرفت کشور نوید می‌دهد که بر همگان مبارک و تحول ساز است.

همچنین انتخاب *جناب آقای دکتر فتح الله توسلی* با مشی مردمی و رویکرد فعال برای نمایندگی مردم شریف بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی را تبریک می‌گویم که امید‌های جدیدی را فراهم می‌نماید.

انتخاب اعضای با انگیزه شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها نیز هدایت و نظارت بر مدیریت محلی را تداوم بخشید تا کانون پیگیری مطالبات و انتظارات جامعه باشند.

مشارکت نامزدها، نخبگان، رسانه ها، فعالان دینی، سیاسی و اجتماعی و سایر حامیان رقابت و تحرک انتخاباتی و بویژه اقشار مردم، تحقق دفاع سیاسی، اجتماعی و انقلابی از ملت و نظام ولایی در برابر جبهه همسو و مختلط دشمنان خارجی تا منافقان و خودخواهان منفعت طلب داخلی بود تا این رزمایش میدان جمهوریت با وجود محدودیت‌های کرونایی، نارضایتی‌های معیشتی و تردیدسازی‌های فرصت طلب خلق شود که بطور حتم امامین انقلاب، شهیدان و بویژه سردار دل‌ها حاج قاسم عزیز همانند مردم شاد شدند.

با وجود تداوم نقش سربازی در سنگر دفاعی، بعنوان خادم مردم همانگونه که در بیانیه قبل از انتخابات تصریح نمودم تکلیف خود را در هر گونه کمک ممکن به منتخبان مردم ایفا خواهم نمود تا در تحقق دستاورد‌ها و آرمان‌ها سهمی برای ادای دین و کسب رضایت الله داشته باشم و برای بهبود برخی نابسامانی‌های معیشتی، اقتصادی و اجتماعی و نیز تقویت عرصه‌های پیشرفت و خدمت برای ملت با مشورت دهی، تعامل و کمک‌های موثر و مقتضی، حمایت و همراهی شود.

*سرباز ولایت و خادم مردم*
*رضا طلایی نیک*
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار