معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: مصرف سوخت گاز طبیعی خودروها یا سی ان جی ( CNG) در این استان در سه ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۷۵۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ 01 July 2021

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان، ساسان تیموری افزود: در فصل بهار امسال با وجود محدودیت در سفرهای درون و بیرون شهری به دلیل شیوع ویروس کرونا، حدود ۱۳۸ میلیون مترمکعب سوخت سی ان جی در استان مصرف شد.

وی تاکید کرد: استفاده از این سوخت پاک از لحاظ اقتصادی به‌صرفه ‌است و سبب کاهش آلودگی هوا و جلوگیری از اتلاف سرمایه‌های ملی خواهد شد.

تیموری خاطرنشان کرد که پایش‌ها و بازبینی‌های لازم توسط کارشناسان این شرکت درباره رعایت موارد لازم و استاندارد سازی جایگاه‌های عرضه سوخت سی ان جی (CNG) برای سوخت‌رسانی ایمن در جایگاه‌ها ه صورت ماهانه و مستمر انجام می‌شود.

در این گزارش اشاره ای به میزان مصرف بنزین در سه ماه نخست امسال نشده است.

معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان همچنین از ثبت نام ۱۰ هزار دستگاه خودروی عمومی برای گازسوز شدن به صورت رایگان در استان خبر داد و گفت: تاکنون هشت هزار و ۶۰۰ خودرو از آنها گاز سوز شده است.

تیموری  با بیان اینکه ثبت نام برای اجرای این طرح همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: در این طرح برای خودروهای عمومی تاکسی و وانت هزینه گازسوز کردن رایگان است و برای تاکسی‌های اینترنتی بین ۲۰ تا ۲۵ درصد هزینه اخذ می شود.

به گفته وی، اصفهان در اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی به‌صورت رایگان رتبه چهارم کشور را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار