مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح گفت: به منظور آشنایی با روند تولید برق صورت مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان از نیروگاه شهید مفتح بازدید کرد.
کد خبر: ۹۷۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ 08 July 2021
مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح گفت: به منظور آشنایی با روند تولید برق صورت مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان از نیروگاه شهید مفتح بازدید کرد.

به گزارش تابناک همدان، مهدی دهقان نیری مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان  با حضور در نیروگاه شهید مفتح با عبدالمجید دیناروند مدیر عامل نیروگاه دیدار و سپس از روند تولید برق در این مجموعه بازدید نمودند.

 مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح در ابتدای این دیدار ضمن معرفی نیروگاه شهید مفتح و چگونگی تولید برق در نیروگاه گفت: این نیروگاه هم اکنون با ظرفیت کامل و به میزان هزار مگاوات انرژی تولید می‌کند و جزء یکی از نیروگاه‌های پایدار کشور محسوب می‌شود.

دیناروند با بیان اینکه تولید یک نیروگاه مختص یک استان نیست افزود: شبکه برق کشور همانند دریاچه‌ای است که تمامی نیروگاه‌ها موظفند همان رودخانه‌ای برق تولیدی خود را به این دریاچه تزریق کنند تا تمامی مشترکین در سراسر کشور بتوانند از ذخیره این دریاچه بهره‌مند شوند.

مدیر عامل نیروگاه با اشاره به کسب عنوان برتر آمادگی تولید در بین نیروگاه‌های حرارتی کشور توسط نیروگاه شهید مفتح و دریافت لوح تقدیر از وزیر نیرو اظهار کرد موفقیت‌های نیروگاه ثمره‌ی تلاش، خودباوری و اعتماد بنفس کارکنــان جوان این مجموعه است.

وی گفت: نیروگاه شهید مفتح از ابتدای راه اندازی تا کنون تنها ۲ درصد از منابع آب‌های زیرزمینی را برداشت کرده است که با انتقال پساب همدان به نیروگاه در سال ۹۴ نیاز این نیروگاه به منابع آب‌های زیرزمینی کاملاً برطرف شده است و در حال حاضر از ۲ حلقه چاه برای شرب استفاده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار