با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب اگر کمپ های آماده سازی تیم های ملی و تیم های ورزشی احداث شود احتیاجی نیست که تیم های ملی و باشگاهی ما در دوبی و ترکیه اردو بزنند. مازندران می تواند پایتخت اردوهای تیم های ملی شود به علت بی توجهی هایی که به ورزش مازندران شد شاهد مهاجرت قهرمانان این استان به خارج از کشور و سایر استانها هستیم
کد خبر: ۹۷۷۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵ 13 July 2021

به گزارش تابناک مازندران، جامعه ورزشی مازندران از وزیر ورزش جوانان انتظار دارند به زیر ساخت ورزش استان توجه کنند اتمام کلیه پروژه های نیمه کاره، جذب اسپانسرهای ملی برای تیم های مازندرانی، میزبانی مسابقات جهانی و بین المللی و قاره ای، بازسازی اماکن ورزشی، تقسیم عادلانه اعتبارات ورزشی. نگاه به ورزش مازندران باید نگاه به ضرابخانه طلایی ورزش کشور بود.

اختصاص اعتبارات و امکانات و تجهیزات مناسب در شرایط کنونی مازندران قویترین استان ورزشی از نگاه قهرمانی ضعیف ترین استان ورزشی در امکانات و تجهیزات و اعتبارات می باشد. در این استان حتی یک سالن استاندارد بین المللی وجود ندارد. اعتبارات ورزش مازندران در گذشته به استانهای دیگر تزریق شد.

با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب اگر کمپ های آماده سازی تیم های ملی و تیم های ورزشی احداث شود احتیاجی نیست که تیم های ملی و باشگاهی ما در دوبی و ترکیه اردو بزنند. مازندران می تواند پایتخت اردوهای تیم های ملی شود به علت بی توجهی هایی که به ورزش مازندران شد شاهد مهاجرت قهرمانان این استان به خارج از کشور و سایر استانها هستیم از همه بدتر کاهش سن اعتیاد آنهم صنعتی فاجعه شد. درب باشگاهها را بستند اما محل توزیع مواد مخدر فروشگاههای تولیدی مواد دخانیاتی و دائر نمودن کمپ ترک اعتیاد نشان از خیانت به ورزش مازندران بوده است.

شعبان وفایی نژاد

برچسب ها: ورزش مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار