مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: با هدف تربیت مبلغان و آموزش های تخصصی و کاربردی، اولین مرکز تربیت مبلغ با حضور ۱۳۵ طلبه خواهر در اراک آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۸۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸ 25 July 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی در آیین افتتاح اولین مرکز تخصصی تربیت مبلغ "بیان" در اراک افزود: این مرکز در راستای تربیت مبلغان و با هدف آموزش تخصصی و کاربردی در حوزه های دین،فرهنگ و سیاست و با به کارگرفتن دقیق و به موقع ابزارهای تبلیغ، با حضور ۱۳۵ طلبه خواهر در اراک آغاز به کارکرد.
حجت‌الاسلام عباسی یادآورشد: باید فضای دوره های آموزشی که در سطح استان انجام می‌شود را به سمت تربیت تخصصی اساتید و مبلغان هدایت کرد و در نظر داریم که تا دو سال آینده مبلغان تخصصی در گرایش های مختلف را در سطح استان تربیت کنیم.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: این اقدام، یک نهال شجره طیبه است که امروزه با همکاری نهاد های مختلف استان این نهال کاشته شده است و در آینده قطعا ثمرات و برکات زیادی خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی استان با برگزاری اردوی آموزشی، توانمندسازی مبلغان را اولویت قرار داده است، ادامه داد: اجرای این طرح با رویکرد توانمندسازی فعالان فرهنگی در سال ۱۴۰۰ با قوت ادامه خواهد داشت و با برنامه‌ریزی مدون و همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان، مرکز تخصصی تربیت مبلغ در اراک راه‌اندازی شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضرورت ورود به حوزه خانواده و استحکام بنای این کانون را مورد تأکید قرار داد و گفت: سال ۱۴۰۰ تمام مساجد، هیئت‌های مذهبی، مؤسسات و خانه‌های قرآنی در خدمت اجرای این طرح هستند که از ظرفیت مبلغان دراین حوزه استفاده خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار