مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان:
دانش نژاد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان گفت: در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، متاسفانه به زودی با موج پنجم کرونا مواجه خواهیم شد.
کد خبر: ۹۸۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 26 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ دانش نژاد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان نسبت به شیوع موج پنجم کرونا در این شهرستان در صورت تداوم وضعیت فعلی و سهل انگاری شهروندان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی هشدار داد و عنوان کرد: در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، متاسفانه به زودی با موج پنجم کرونا مواجه خواهیم شد.

دانش نژاد با اشاره به آغاز موج پنجم شیوع کرونا در کشور مشاهده آثار آن در استان‌های همجوار افزود: شیوع موج پنجم کرونا در طی روز‌های آینده قطعی است مگر اینکه از امروز پروتکل‌های بهداشتی به دقت رعایت شود.

او بیان داشت: ویروس در حال انتشار در موج پنجم کرونا به احتمال خیلی زیاد از نوع ویروس دلتای هندی بوده و دارای قدرت انتقال بسیار بالایی است که می‌تواند سنین پایین و کودکان را نیز مبتلا کند.

دانش نژاد با تاکید بر ضرورت رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک، برای جلوگیری از ابتلای جمعی، از همشهریان درخواست کردند از برگزاری مراسمات و تجمعات خودداری نمایند.

او از همه افراد بالای ۶۰ سال ساکن شهرستان ایوان درخواست کرد با انجام واکسیناسیون بهنگام خود در تسریع روند واکسیناسیون و پوشش دهی واکسن برای جمعیت بالایی از شهروندان کادر بهداشت و درمان را یاری نمایند.

دانش نژاد با اشاره به به روند افزایشی شیوع کرونا و وضعیت قرمز بعضی از شهرستان‌های استان، سفر‌های درون و برون استانی را زنگ خطری برای شیوع گسترده موج پنجم کرونا عنوان کرد و خواستار تعطیلی سفر‌های غیرضروری و همه دورهمی‌ها مانند شب‌نشینی، عروسی و مراسم دید و بازدید جمعی شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار