تابناک برسی کرد:
بنا بر این خبر،آنچه که از درون افکار عمومی مردم استان فریاد می زند شفاف سازی این لیست پر از ابهام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج توسط دستگاه های قضایی، نظارتی و بازرسی استان کهگیلویه و بویر احمد می باشد که لازم است با ورود به این لیست نتیجه را جهت افکار عمومی در رسانه ها منتشر کنند.
کد خبر: ۹۸۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ 02 August 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد،بعد از انتشار تصویر جزئیات پروژه های افتتاح شده علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویر احمد در فضای مجازی حواشی های زیادی در سراسر استان و در فضای مجازی شده بود بوجود آورد و البته چند سایت محلی هم به آن پرداخته بودند. ماجرا اول مربوط به هزینه اعلام شده برای یک پد بالگرد در منطقه زیلایی بود که مبلغ 1 میلیارد و 500 میلیون تومان را نشان می داد ! مبلغی که در همان لحظات اول انتشار باعث تعجب و سوژه شدن برای کاربران فضای مجازی شد که نهایتا واکنش دهیار روستای مربوطه و در نهایت  واکنش دانشگاه علوم پزشکی را در پی داشت .

اما در دومین مورد و در تازه ترین بررسی ها دم خروس دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان لنده بیرون زد و باید منتظر ماند و دید این بار چه کسی مقصر اعلام می شود .

پروژه 2/5میلیارد تومانی مرکز جامع سلامت لنده دیگر پروژه ای که اینبار نظرها را به خود جلب کرده ، پروژه ای که ساخت آن را بنیاد علوی در این شهرستان برعهده داشته و به اذعان مسئولان این بهره برداری صوری بوده و پروژه تکمیل نهایی نشده است.

دم خروس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در سی سخت هم بیرون زد/دستگاه 2/5 میلیارد تومانی که قرار بود مرحمی بر زخم بیماران زلزله زده سی سخت باشد نمک بر زخم آنها شد

و در نهایت رادیولوژی درمانگاه شهر سی سخت با اعتبار 2/5 میلیارد تومانی به عنوان دهمین پروژه دانشگاه علوم پزشکی می باشد که در لیست پروژه های افتتاحی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در سال 1400 آمده است اما این دستگاه قریب به 5 ماه در درون کاور حفاظ خود بیرون از ساختمان مرکز بستر و درمان سی سخت قرار  دارد و تا کنون هم هیچ اقدامی جهت نصب دستگاه صورت نگرفته است.

به گزارش تابناک،سوال اینجاست؟چرا دستگاهی که هنوز درون کاور حفاظ خود بوده و از زمان ورود آن به شهر سیسخت تا کنون قریب به 5 ماه سپری شده است و در آخرین تماس تلفنی خبرنگار تابناک با رییس شبکه بهداشت شهرستان دنا(29 تیر 1400)قول راه اندازی آن در ده روز آینده داده شد اما قریب به 15 روز کاری هنوز اقدامی صورت نگرفته است،باید جزو پروژه های افتتاحی آورده شود و گزارش آن نیز در سطح کشور و استان منعکس شود.

بنا بر این خبر،آنچه که از درون افکار عمومی مردم استان فریاد می زند شفاف سازی این لیست پر از ابهام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج توسط دستگاه های قضایی، نظارتی و بازرسی استان کهگیلویه و بویر احمد می باشد که لازم است با ورود به این لیست نتیجه را جهت افکار عمومی در رسانه ها منتشر کنند.

انتقادات موجود به معنی زیر سوال بردن خدمات دانشگاه علوم پزشکی خصوصا در این شرایط حساس مقابله با بیماری کرونا نیست بلکه انتظار شفاف سازی و رعایت قانون برای هر چه بهتر انجام شدن خدمات است و تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حق پاسخگویی دانشگاه علوم پزشکی را برای ارائه توضیحات محفوظ می دارد و آماده انتشار توضیحات است .

انتهای پیام/

دم خروس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در سی سخت هم بیرون زد/دستگاه 2/5 میلیارد تومانیی که قرار بود مرحمی بر زخم بیماران زلزله زده سی سخت باشد نمک بر زخم آنها شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار