معاون فنی و عمرانی شهرداری قم: بوستان حضرت خضر نبی (ع)، مجموعه فرهنگی ورزشی شهید جعفری نیا و بهره‌برداری از امتداد بلوار شهید سپهبد سلیمانی طرح‌هایی بودند که با هزینه‌ای بالغ بر ۹۸ میلیارد تومان امروز به بهره‌برداری رسیدند.
کد خبر: ۹۸۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ 09 August 2021

به گزارش تابناک قم، بهره برداری از ۳ طرح در حوزه‌های فرهنگی ورزشی و عمرانی در قم معاون فنی و عمرانی شهرداری در حاشیه این آیین با اشاره به اینکه بوستان حضرت خضر نبی (ع) بوستانی ۴۵ هکتاری است خاطر نشان کرد: در فاز اول ۱۵ هکتار از این بوستان، شامل بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع مسیر دوچرخه سواری و ۱۹ هزار متر مربع مسیر پیاده روی به بهره برداری رسید.

آقای حلوایی زاده همچنین با اشاره به بهره برداری از مجموعه فرهنگی ورزشی شهید جعفری نیا گفت: این مجموعه ورزشی دارای ۴ هزار و ۵۰۰ متر زیربنا شامل یک زمین بازی چندمنظوره، زمین بازی کودکان، رختکن، حمام و... است.

وی با بیان اینکه این مجموعه ورزشی در منطقه ۴ شهرداری احداث شده گفت: ۱۵ میلیارد تومان تنها برای احداث بنا و مجموعاً ۶۵ میلیارد تومان کل هزینه ایست که برای تملک، ساخت و محوطه سازی این مجموعه ورزشی صورت گرفته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری در تشریح بهره‌برداری از امتداد بلوار شهید سلیمانی گفت: این طرح به طول ۱۴۰۰ متر و عرض ۳۰ متر از کوچه ۱۷ بلوار الغدیر آغاز و تا کوچه ۳۷ این بلوار امتداد دارد.

وی با اشاره به هزینه ۷ میلیارد تومانی اجرای این طرح گفت: برای طرح‌هایی که امروز بهره برداری رسید مجموعاً ۹۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار