معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به اینکه فقط در ۹ نقطه خروجی استان برای بازگشت خودروها ترافیک داریم گفت: ترددهای درون استانی به صورت عادی و روان در جریان است.
کد خبر: ۹۸۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲ 17 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت راه‌ها و تردد در جاده‌های استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک روان و عادی را در همه جاده‌های استان تهران شاهد هستیم.

وی در خصوص تعداد ورودی‌ها و خروجی‌ها از استان تهران نیز افزود: جمع ورودی وسایل نقلیه به استان تهران از صفر بامداد تا ساعت ۱۲ روز گذشته تعداد ۷۸ هزار و ۳۶۱ عدد و جمع خروجی از استان نیز تعداد ۷۰ هزار و ۳۳۰ وسیله تخمین زده شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با بیان اینکه به دستور نیروی انتظامی در ۹ نقطه خروجی استان تهران با موانع فیزیکی و نیوجرسی و علائم اخطاری قرار داده شده است گفت: در این نقاط به دلیل بازگرداندن خودروها و انصراف آنها از ادامه مسیر ترافیک داریم.

مصدقی عنوان داشت: از عوارضی اول قم هشدارها به رانندگان داده می‌شود که تا کیلومتر ۶۵ اگر کسی قصد خروج دارد دور بزند و هم اکنون ترددهای درون استان به صورت روان در جریان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار