آبرساني به ۲۸ روستاي شهرستان ساوه آغاز شد

عمليات اجرايي طرح آبرساني به ۲۸ روستاي شهرستان ساوه با حضور مهدي الياسي سرپرست فرمانداري ويژه شهرستان ساوه ، حجت الاسلام سبزي نماينده مردم شهرستان هاي ساوه و زرنديه در مجلس شوراي اسلامي و سرهنگ مهدي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج ساوه ، آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۴۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵ 15 May 2022

 

به گزارش تابناک مركزي ، در اين مراسم كه در ارديبهشت ماه سال جاري در روستاي باغشاهي برگزار شد ، مهندس سعيد طاعتي مديرعامل شركت آب وفاضلاب ساوه گفت : اهم اقدامات پيش بيني شده در اين طرح شامل ايجاد تاسيسات آب اعم از تجهيز و حفر چاه ، احداث ايستگاه پمپاژ و مخزن ذخيره آب در دو مجتمع آبرساني "سردار سليماني" و "سرداران" ساوه مي باشد.
وي افزود : اعتبار اين طرح در مجتمع آبرساني سردار سليماني (كوهپايه) مشتمل بر آبرساني به شش روستا با اعتباري بالغ بر ۹ ميليارد و ششصد ميليون تومان و در مجتمع سرداران مشتمل بر آبرساني به ۲۲ روستا با اعتباري بالغ بر ۱۳ ميليارد تومان و مجموعا بالغ بر ۲۲ ميليارد تومان مي باشد.
طاعتي در توضيح اقدامات برنامه ريزي شده در اين طرح یادآورشد: احداث مخازن ذخيره در روستاهاي چرمك ، شرفلو ، ملك آباد ، و حقانيه و همچنين احداث يك باب مخزن تقليل فشار در مسير خط انتقال سيليجرد انجام خواهد شد.
وي ادامه داد : احداث خط انتقال آب باغشاهي و سيليجرد ، بازسازي و بهسازي چشمه سيليجرد و اجراي خط انتقال روستاي يل آباد به الوسجرد به طول ۵۶۰۰ متر از ديگر اقدامات در اين طرح است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار