انتخابات در نهایت امنیت برگزار می‌شود

وزیر کشور گفت: امانت‌داری از ویژگی‌های دولت شهید رئیسی بود که این خصلت دولت سیزدهم با نهایت دقت در انتخابات ریاست جمهموری نیز اعمال می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱ 20 June 2024

به گزارش تابناک مرکزی،احمد وحیدی در جریان سفر به استان مرکزی در جمع خبرنگاران و اصحاب‌های رسانه‌های این استان، افزود: روز به روز با گسترده‌تر شدن رقابت بین نامزدها،‌ فضای انتخابات نیز پررنگ‌تر می‌شود. امیدواریم شور و شعور ملت ایران در نهایت به یک انتخاب مناسب ختم شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر نیاز است نامزدها و حامیان آنها به رعایت اخلاق انتخاباتی بیش از هر مقوله دیگری توجه داشته باشند و در این راستا رقابت انتخاباتی در یک فضای سالم انجام شود. تلاش خواهیم کرد تا با رعایت تمامی ضوابط قانونی، انتخاباتی عالی برگزار شود و شخص اصلح انتخاب گردد.

وزیر کشور اظهار داشت: تمامی عوامل اجرایی، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و ... آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات دارند و تجهیزات کامل توزیع شده است. تعرفه‌ها توزیع و زیرساخت‌های ارتباطی فراهم شده است. بنابراین تلاش می‌شود انتخابات 8 تیر ماه سال جاری بدون مشکل و به بهترین نحو برگزار شود.

وحیدی با تأکید بر اینکه بر اساس نظرسنجی‌ها، میزان مشارکت برای انتخابات به شدت در حال افزایش است، تصریح کرد: حدود 60 هزار شعبه و 90 هزار نقطه رأی‌گیری در داخل کشور و بیش از 340 شعبه در خارج از کشور از جمله در عتبات عالیات، مکه، مدینه و ... مستقر خواهد شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار