مساجد ملایر پذیرایی میهمانان نوروزی

شهردار ملایر اظهار کرد: هماهنگی با هیأت امنای مساجد جهت باز نگه‌داشتن آن‌ها برای ارائه خدمات به مسافرین، انجام شده است.
کد خبر: ۱۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱ 18 March 2015

 شهردار ملایر اظهار کرد: هماهنگی با هیأت امنای مساجد جهت باز نگه‌داشتن آن‌ها برای ارائه خدمات به مسافرین، انجام شده است.

به گزارش ایکنا؛ علیرضا رضایی، شهردار ملایر، در کمیته هماهنگی امور شهرداری‌ها و ادارات خدمات ‌رسان بیان کرد: هدف از برگزاری این جلسه هماهنگی امور شهرداری‌ها در مأموریت‌های محوله و تأکید بر انجام وظایف ادارات دعوت شده در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز است.

وی افزود: هماهنگی با هیأت امنای مساجد جهت باز نگه‌داشتن آن‌ها برای ارائه خدمات به مسافرین، انجام شده است، نظافت و پاکیزه‌سازی معابر اصلی، شستشو و رنگ‌‌آمیزی جداول، نصب بنرهای راهنمای محل اقامت مسافرین نوروزی، تعطیلی کلیه حفاری‌های غیرضروری در سطح شهر و جابجایی تعدادی از تیرهای برقی که در سواره رو قرار گرفته‌‌اند.

شهردار ملایر ‌خاطرنشان کرد: تا پیش از پایان سال، آماده‌سازی واحدهای پذیرایی اداره اوقاف جهت پذیرایی از مسافرین نوروزی و کنترل و رفع هرگونه سد معبر به ویژه در ایام پایانی سال، صورت پذیرفته است.

رضایی اضافه کرد: همچنین هماهنگی‌های لازم جهت مرمت آسفالت معابر به ویژه در مسیر تردد مسافرین عبوری شهرستان، آماده‌ باش سازمان آتش نشانی ‌جهت خدمات‌رسانی در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز به ویژه شب چهارشنبه ‌سوری انجام شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: اقدامات مربوط به پنج‌شنبه آخر سال و آمادگی کامل سازمان اتوبوسرانی‌ جهت تمهیدات لازم در اماکن متبرکه و آرامستان‌ ها انجام شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار