اعزام 2هزار دانش‎آموز به مناطق عملیاتی

فرمانده سپاه نهاوند گفت: امسال بیش از 2 هزار نفر از دانش‎آموزان بسیجی نهاوند به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شده‎اند.
کد خبر: ۱۸۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 18 February 2016

فرمانده سپاه نهاوند گفت: امسال بیش از 2 هزار نفر از دانشآموزان بسیجی نهاوند به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شدهاند.

به گزارش فارس،کامران کریمی با بیان اینکه امروز آخرین گروه از دانشآموزان بسیجی خواهر نهاوند به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند، اظهار کرد: حضور نسل جدید و نواندیش در مناطق عملیاتی کشور باعث آشنایی آنها با ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا و جانبازان میشود.

وی با اشاره به اینکه همه ما به شهدا مدیون و بدهکاریم، افزود: هر چند شهدا در پیشگاه خدای متعال دارای اجر و قرب الهی هستند اما بر گردن همه ما حق دارند که یاد و خاطره آها را زنده نگه داریم، نباید اجازه دهیم یاد شهدا در پیچ و خم روزگار محو شود، چراکه امنیت و آسایش امروز ما مرهون رشادت و از خودگذشتگی این بزرگواران است.

فرمانده سپاه نهاوند کمترین ادای دین را حرکت در مسیر شهدا دانست و گفت: شهدا از جان شیرین خود گذشتند تا امروز ایران اسلامی به کشوری ابرقدرت در جهان تبدیل شود، اردوهای راهیان نور موجب ایجاد نشاط معنوی و اجتماعی در بین نسل جوان شده و مهم‌ترین عامل تحول فرهنگی در جامعه است.

وی با بیان اینکه امسال بیش از 2 هزار نفر از دانشآموزان بسیجی نهاوند به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شدهاند، افزود: امروز 300 نفر از خواهران بسیجی با 50 اتوبوس به مدت سه روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار