انهدام57باند تهیه و توزیع مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: همچنین ۷۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان منهدم شد.
کد خبر: ۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۲ 01 February 2015
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: همچنین ۷۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان منهدم شد.
به گزارش تسنیم سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران همدان اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با تدوین یک برنامه منظم و هدفمند با تکیه بر عزم استانی و مدیریت جهادی و با تلاش شبانه روزی با استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی در مدت ۱۰ ماهه امسال موفق به کشف ۴ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شده است.

وی با اشاره به انهدام ۷۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این مدت افزود: انهدام این باندها و کشفیات موصوف برگ زرینی بر افتخارات مقابله‌ای انتظامی استان همدان با این پدیده شوم است.

فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: بیشترین افزایش کشفیات در حوزه حشیش بوده است و همچنین کشف ماده مخدر از نوع هروئین نیز با ۲۲۹ درصد افزایش در رده بعدی قرار دارد.

وی گفت: در مجموع ۱۰ ماهه امسال در حوزه مواد مخدر ۷ هزار و ۳۸۱ نفر دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته از افزایش ۲۲ درصدی برخوردار بوده است.

مهدیان‌نسب بیان کرد: همچنین اجرای ۹۵۷ مرحله طرح پاکسازی و کنترل محور مواصلاتی در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر که در ناامن‌سازی محیط برای فعالیت آنان مؤثر واقع شده از جمله مواردی است که در کارنامه پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان ثبت شده است.

وی ابراز کرد: کارشناسان پلیس مبارزه با مخدر استان در حوزه پیشگیری و آگاهسازی اجتماعی مبنی بر آشنا کردن شهروندان به ویژه قشر جوان و نوجوان و خانواده‌ها که بیشترین تهدید و آسیب‌پذیری متوجه آنان است، اقدام به برگزاری ۲۳۴ کارگاه آموزشی کرده که در این رابطه بیش از ۳۰ هزار نفر زیر پوشش آموزش قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه مبارزه قاطع با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر از اولویت‌های پلیس است، افزود: امسال باید ۴۰ هزار نفر برای اشاعه فرهنگ پیشگیری از وقوع جرائم و مقابله با جنگ نرم و اجرای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر آموزش ببینند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار