افزایش 30درصدی بودجه سال جاری شهرداری

شهردار همدان با تاکید بر اینکه درآمدهای حاصل از صدور پروانه ساختمانی در همدان کاهش یافته است گفت: اولویت بودجه امسال وصول درآمدهای کوششی است.
کد خبر: ۲۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱ 21 April 2015

شهردار همدان از افزایش 30 درصدی بودجه سال ۹۴ شهرداری استان نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش تسنیم؛ سید مصطفی رسولی با اشاره به اینکه بودجه شهرداری همدان در مدت دو ماه تدوین شده است، اظهار داشت: شهرداری همدان یک نهاد خدماتی است و برای ارائه خدمات مطلوب نیازمند کسب درآمد از منابع پایدار است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری همدان دارای ۱۷ سازمان و ۴ منطقه است، افزود: بودجه ۶۴۰ میلیارد تومانی شهرداری همدان برای سال ۹۴ مورد تصویب شورای شهر همدان قرار گرفته است.

رسولی بودجه شهرداری همدان در سال ۹۳ را ۴۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بودجه سال ۹۴ شهرداری همدان نسبت به سال گذشته نزدیک به ۳۰ درصد افزایش یافته که امیدواریم با تلاش کارکنان این میزان را محقق کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بودجه شهرداری همدان در سال ۹۴ دو وجهی شده است، عنوان کرد: افزایش بودجه شهرداری همدان در سال ۹۴ به سبب ایجاد ردیف سرمایهگذاری در بودجه امسال شهرداری همدان بوده است.

شهردار همدان با بیان اینکه بخشی از اعتبار شهرداری همدان مربوط به اقدامات روزمره از جمله نگهداری، کسب و پیشه و خدمات شهری است، گفت: شهرداری همچون گذشته در این زمینه فعالیت‌هایی را دارد و به هیچ عنوان در این زمینه امسال کوتاهی نداریم.

وی با بیان اینکه امسال ۱۷۳ میلیارد تومان برای بودجه شهرداری همدان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: شهرداری همدان هم راستا با سیاست‌های بخش دولتی همدان در راستای فراهم کردن زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری همدان فراهم کرده است.

رسولی با بیان اینکه تدوین برنامه ششم توسعه از شهریور ماه امسال آغاز میشود، عنوان کرد: برای تدوین برنامه شهرداری‌ها در سال آینده نیز وزارت کشور نیز باید اعتباری در نظر بگیرد تا برنامه‌ شهرداری‌ها نیز مطابق با برنامه ششم توسعه باشد.

شهردار همدان با اعلام اینکه امسال در بودجه شهرداری همدان ۱۷۳ میلیارد تومان برای ردیف سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شده است، گفت: امیدواریم با مشارکت بخش خصوصی این میزان بودجه به ۵۰۰ تا هزار میلیارد تومان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه درآمدهای حاصل از صدور پروانه ساختمانی شهرداری همدان کاهش داشته است، تصریح کرد: با توجه به کاهش درآمدها، شهرداری همدان به دنبال این است منابع درآمدی پایدار و درآمدهای کوششی برای شهرداری همدان تعریف کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار