۲ شکست در کارنامه نماینده قم در لیگ برتر هاکی

رئیس هیئت هاکی استان قم از ۲ شکست متوالی هاکی بازان قم برابر همدان در هفته دوم لیگ برتر هاکی مردان کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۲۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 12 November 2016
به گزارش تابناک قم، جعفر جعفری مجد اظهار داشت: مسابقات هاکی لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز گذشته هفته دوم خود را پست سر گذاشت و تیم هاکی استان قم بر خلاف هفته اول که نتایج خوبی گرفت، در این هفته برابر حریف خود مغلوب شد.

وی افزود: تیم هاکی استان قم روز جمعه در دیدار دوم خود از هفته دوم لیگ برتر هاکی در همدان برابر تیم هاکی این شهر به میدان رفت و در نهایت با نتیجه ۴ بر یک نتیجه را به حریف خود واگذار کرد و دومین شکست خود در چهارمین مسابقه را متحمل شد.

رئیس هیئت هاکی استان قم گفت: هاکی بازان قمی روز پنج شنبه در اولین بازی خود از هفته دوم لیگ در همدان مقابل این تیم به میدان رفتند که در آن مسابقه برتری با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ به سود میزبان بود و بدین ترتیب هر ۲ بازی دو تیم در همدان با شکست قم همراه شد.

جعفری مجد بیان داشت: هاکی بازان قمی در هفته اول لیگ برتر هاکی در قم ۲ بازی با تیم کرمانشاه برگزار کردند که موفق شدند در هر ۲ بازی حریف خود را شکست دهند و اکنون در حالی پا به هفته سوم لیگ می‌گذارند که صاحب ۲ پیروزی و ۲ شکست هستند.

وی عنوان کرد: تیم هاکی قم در هفته سوم و پایانی مرحله گروهی راهی کردستان می‌شود و ۲ بازی برابر تیم قروه این استان برگزار می‌کند و پس از برگزاری مسابقات این هفته تکلیف ۲ تیم صعود کننده به مرحله نهایی این مسابقات مشخص خواهد شد.

رئیس هیئت هاکی استان قم تصریح کرد: هاکی رشته‌ای جذاب است که زیبایی‌های آن چندان در استان قم به نمایش در نیامده و برنامه ما آشنایی هر چه بیشتر مردم قم با این رشته است به طوری که جوانان و نوجوانان قمی جذب این رشته شوند و بتوانیم جمعیت قابل توجهی از ورزشکاران این رشته را در قم داشته باشیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار