هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال

یاسین‌پیشرو قم مغلوب گیتی‌پسند اصفهان شد

نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با شکست یاسین پیشرو قم به پایان رسید.
کد خبر: ۳۳۷۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰ 03 December 2016
به گزارش تابناک قم، هفته سیزدهم و نیم فصل پایانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باشکست یاسین پیشرو برابر گیتی پسند به پایان رسید.

تیم صدرنشین گیتی‌پسند که هفته پر سر و صدایی را پشت‌سر گذاشت موفق شد تیم یاسین‌پیشرو قم را در خانه‌اش با حساب 6 بر 2 شکست دهد و جایگاه خود در صدر جدول رده‌بندی را تثبیت کند و قهرمان نیم نخست شود.

دیدار 2 تیم از ساعت 17 جمعه در ورزشگاه دوهزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد که ابتدا یاسین پیشرو با تک گل هاشم فرج زاده پیش افتاد ولی نتوانست در ادامه روند بازی برتری عددی خود را حفظ کند.

در ادامه بازی احمد اسماعیل پور، علی اصغر حسن زاده، سانیگو و افشین کاظمی به ترتیب گل‌های اول تا سوم را برای گیتی پسند اصفهان به ثمر رساندند تا نتیجه چهار بر یک در تابلو ورزشگاه حیدریان نقش ببندد.

در آغاز نیمه دوم بازی روح الله ایثاری گل دوم یاسینی‌ها را به ثمر رساند تا شاید بتوانند با این گل به روند بازی بازگردند اما دو دقیقه پس از این گل احمد اسماعیل‌پور و حسن‌زاده خودشان را 2گله کردند تا خیال محمود خوراکچی را از پیروزی در این دیدار راحت کنند.

شاگردان حیدریان با این شکست در چهارمین هفته پیاپی ناکامی را تجربه کردند و در پایان نیم فصل نخست با 17 امتیاز در رده نهم قرار گرفتند و تیم گیتی پسند نیز با 5 امتیاز اختلاف نسبت به سایر حریفان با 34 امتیاز عنوان قهرمانی نیم فصل لیگ برتر فوتسال را ازآن خود کرد.

نیم فصل دوم رقابت‌ها از دوم دی‌ماه آغاز خواهد شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار