ورزشکاران ناشنوای قم و ظرفیت مدال‌آوری

ورزشکاران ناشنوای قم ظرفیت مدال‌آوری بالایی دارند اما کمبود امکانات مانع از استفاده حداکثری از این ظرفیت است.
کد خبر: ۳۳۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۴ 04 December 2016
به گزارش تابناک قم، دبیر هیأت ورزش‌های ناشنوایان قم با اعلام این مطلب گفت: ورزشکاران ناشنوای قم آذرماه امسال در مسابقات قهرمانی کشور در ۳ رشته مختلف مسابقات خود را برگزار کردند و حاصل حضور پررنگ آن‌ها یک قهرمانی شیرین بود و این، بخشی از توانمندی ورزش ناشنوایان قم است.

وحید غیاثی افزود: کار در ورزش ناشنوایان به ۲ دلیل دشوار و پیچیده است؛ اول این‌که قشر ناشنوا قشری خاص، حساس و با محدودیت‌های مخصوص به خود هستند و دوم این‌که تعدد رشته‌ها در ورزش ناشنوایان بسیار اما امکانات برای پرداختن به همه رشته‌ها محدود است.

وی اظهار کرد: ما امسال در مسابقات فوتسال ناشنوایان کشور در بابلسر در شرایطی توانستیم تیم قم را قهرمان ایران کنیم که با توجه به مقام سومی دوره گذشته انتظار زیادی از تیم ما بود با این حال خوشبختانه توانستیم به جمع ۴ تیم بر‌تر و حتی فینال برسیم و در فینال هم با پیروزی بر یزد در ضربات پنالتی جام قهرمانی را از آن خود کنیم. 

غیاثی تأکید کرد: تیم والیبال بانوان ناشنوای قم نیز امسال در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرد که توانست از گروه خود صعود کند اما در دور دوم از صعود به مراحل بعدی باز ماند که البته این عملکرد برای ما راضی‌کننده تلقی می‌شود. در رشته کشتی نیز حسن سعادت، کشتی‌گیر ناشنوای قمی در وزن ۷۵ کیلو، موفق به کسب نشان برنز کشور شد.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار