مشاور نماينده ولي فقيه در استان مرکزي در امور بانوان و خانواده؛

مقابله با فرهنگ غلط غربی آشتی مردم با فرهنگ را طلب می کند

تابناک مرکزی: مشاور نماينده ولي فقيه در استان مرکزي در امور بانوان و خانواده با بیان اینکه حاکميت فرهنگ غلط غربي در جامعه معنويت را به حاشيه زندگي هدايت کرده گفت: بي‌شک اگر باورها و ارزش‌هاي ديني انسان‌ها در هاله‌اي از غفلت و ابهام فرو رفته باشد نمي توان با اين جهان‌بيني اشتباه به مبارزه پرداخت؛ بنابراين تا زماني‌که مردم با فرهنگ خويش آشتي نکنند اين مشکل لاينحل باقي خواهد ماند.
کد خبر: ۳۶۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳ 26 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، همايش مقابله با آسيب هاي پيش روي خانواده ها در فضاي مجازي در سالن زيتون هلال احمر با حضور كاركنان ارگانهاي مختلف چون استانداري، فرمانداري، دانشگاه دولتي و آزاد و علوم پزشكي و آحاد مردم برگزار برگزار شد.

در اين همايش" اشرف جواهري" مشاور نماينده ولي فقيه در استان مركزي در امور بانوان و خانواده با تقدير از زحمات سبز پوشان نيروي انتظامي در حفظ امنيت اجتماعي گفت:‌ بدون شک کسب مهارت ها و دانش لازم در زندگي در سايه الطاف خداوندي و بهره مندي از دستورات دين مبين اسلام حاصل مي شود، ازاين رو نوجوانان و جوانان اين مرز و بوم به ويژه دختران جوان نبايد نسبت به اين امر مهم غافل باشند.

مشاور نماينده ولي فقيه در استان مرکزي در امور بانوان و خانواده، به جنگ نرم دشمن و استفاده از برنامه هاي مستهجن براي تخريب روحيه اعتقادي نوجوانان و جوانان به ويژه دختران جوان نيز اشاره کرد و گفت: بانوان جوان بايد حرکت در مسير اهل بيت (ع) را الگوي خويش قرار دهند و با حرکت در مسير ايشان از فتنه هاي شوم دشمنان در امان باشند.

وي در ادامه افزود: حاکميت فرهنگ غلط غربي در جامعه معنويت را به حاشيه زندگي هدايت کرده و استخوان‌بندي تمدن غربي را به يک استخوان‌بندي کاملاً مادي و به دور از ارزش‌هاي ديني، معنوي و متعالي انساني تبديل کرده است.

جواهري ادامه داد: انساني که بايد حامل روح الهي باشد تا بتواند خليفه خدا روي زمين باشد در جوامع غربي از تمامي هويت اصلي خويش فاصله گرفته و تنها به بعد حيواني خويش پرداخته است؛ ازاين رو لباس و پوشش انسان در معناي پرچمي است که برافراشته تا شخصيتش را به‌همگان معرفي کند تعبير مي‌شود.

مشاور نماينده ولي فقيه در استان مرکزي در امور بانوان و خانواده افزود: بي‌شک اگر باورها و ارزش‌هاي ديني انسان‌ها در هاله‌اي از غفلت و ابهام فرو رفته باشد نمي توان با اين جهان‌بيني اشتباه به مبارزه پرداخت؛ بنابراين تا زماني‌که مردم با فرهنگ خويش آشتي نکنند اين مشکل لاينحل باقي خواهد ماند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار