در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال انجام می‌شود؛

مصاف تیم‌های هیئت فوتبال قم و حفاری خوزستان

تیم‌های هیئت فوتبال قم و حفاری خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به دیدار هم می‌روند.
کد خبر: ۴۹۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 06 September 2017
به گزارش تابناک قم، رقابت‌های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی امروز چهارشنبه دنبال می‌شود که علاوه بر تیم آتلیه طهران قم به عنوان نماینده قم که باید در تهران به میدان برود، تیم هیئت فوتبال استان قم به عنوان دیگر نماینده قم امروز در یازدهمین هفته از لیگ برتر در خانه به میدان خواهد رفت.

حریف این هفته تیم هیئت فوتبال قم، تیم بالای جدولی حفاری خوزستان است که قرار است دیدار این ۲ تیم از ساعت ۱۶ امروز چهارشنبه ۱۵ شهریور در سالن شهید حیدریان قم برگزار شود و تیم هیئت فوتبال قم به دیدار این حریف اهوازی برود.

شاگردان ابوالفضل ثانی در تیم هیئت فوتبال قم در دیدارهای گذشته خود در لیگ برتر ۲ امتیاز کسب کرده‌اند و شرایط نامساعدی در جدول دارند به طوری که نماینده قم در انتهای جدول قرار گرفته و روی کاغذ گزینه اول سقوط به دسته اول به شمار می‌رود.

تیم هیئت فوتبال قم از ۱۰ بازی قبلی خود ۲ مساوی و ۸ شکست در کارنامه دارد و در آخرین بازی خود در سالن شهید پور شریفی تبریز  برابر تیم مس سونگون با نتیجه ۹ بر یک بازنده شده است و بدیهی است امروز در بازی با تیم حفاری خوزستان از شانس زیادی برای کسب امتیاز برخوردار نیست اما این، دلیل نمی‌شود که نماینده قم از کسب موفقیت ناامید باشد.

تیم حفاری خوزستان برای دومین بار است که با یک تیم قمی در این فصل روبرو می‌شود و به قم سفر می‌کند چنان که این تیم در بازی با تیم آتلیه طهران قم در قم به تساوی رسید و اکنون از بازی با حریف قمی دیگر خود در لیگ برتر با توجه به قعرنشینی حریف فقط برد می‌خواهد.

حفاری خوزستان از ۱۰ بازی ۱۴ امتیازی است و سایه ۲ تیم ۱۳ امتیازی شهروند ساری و مقاومت قرچک را پشت سر خود حس می‌کند البته آن‌ها با توجه به فاصله یک امتیازی با تیم بالاتر از خود یعنی آتلیه طهران قم امیدوارند با پیروزی در بازی امروز برابر هیئت فوتبال قم و شکست آتلیه طهران قم برابر تاسیسات دریایی در تهران حداقل یک پله در جدول صعود کنند.

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران با حضور ۱۴ تیم برگزار می‌شود که پس از ۲۶ هفته رقابت، ۲ تیم انتهای جدول به دسته اول سقوط می‌کنند و تیم هیئت فوتبال قم که در حال حاضر تیم آخر جدول رده بندی است تلاش می‌کند در آینده از این بحران رهایی یابد و سهمیه ۲ تیمی قم در لیگ برتر فوتسال را حفظ کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار