کاهش 20 درصدی تقاضاي خريد مرغ در چهارمحال و بختیاری

تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس اتحادیه مرغ و ماهی‌فروشان شهرستان شهرکرد گفت: با توجه به نوسانات بازار، تقاضای خريد مرغ 20 درصد نسبت به ماه‌های گذشته كاهش يافته است.
کد خبر: ۴۹۶۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 19 September 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- عبدالله باقری اظهار کرد: در حال حاضرهر كيلوگرم مرغ كشتار روز با قیمت هشت هزار و 150 تومان و هر کیلوگرم مرغ منجمد نیز با قیمت پنج هزار و 700 تومان در بازار عرضه می‌شود.

وی افزود: با توجه به نوسانات بازار، تقاضاي خريد مرغ 20 درصد نسبت به ماه‌های گذشته در چهارمحال و بختیاری كاهش يافته است.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی‌فروشان شهرستان شهرکرد در ادامه تصریح کرد: قیمت مرغ در ماه‌های گذشته با توجه به افزایش تقاضا برای تأمین مرغ مجالس و جشن‌ها در فصل تابستان و کمبود جوجه یک روزه و افزایش صادرات آن‌ها به دیگر استان‌ها، بیش از قیمت کنونی بود.

وی با اشاره به اینکه نصب تابلوهای روان به منظور درج قیمت توسط اتحادیه مرغ و ماهی و اتاق اصناف در تمام واحدهای صنفی انجام شده است افزود: در حال حاضر قیمت مرغ و ماهی در بازار به‌روز است اما بازرسی‌ها نیز به صورت مداوم انجام می‌شود به طوری که تاکنون هیچگونه افزایش قیمتی گزارش نشده است.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی‌فروشان شهرستان شهرکرد تعدیل در قیمت مرغ را در گروی کاهش قیمت نهاده‌های مرغداری دانست و گفت: با توجه به هزینه‌های تولید مانند قیمت جوجه یک‌روزه، خوراک مرغ، هزینه سرقفلی و ... اکنون قیمت گوشت مرغ در بازار منطقی است.

باقری با اشاره به اينكه مشكلي در تأمين مرغ و ماهي این شهرستان نیست، تصریح کرد: در حال حاضر روزانه حدود 60 تن مرغ و پنج تن ماهی در سطح شهر توزیع می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همشهریان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهای صنفی می‌توانند موضوع را با اصناف در میان بگذارند 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار