برگزاری سومین همایش تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت در پاییز

سومین همایش تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت ایران ۱ و ۲ آذرماه سال‌جاری با هدف معرفی تکنولوژی و فن آوری‌های جدید برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ 19 September 2017
به گزارش تابناک تهران، سومین همایش تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت ایران، این همایش با حمایت آموزش و پژوهش سازمان مدیریت دولتی ریاست جمهوری در تاریخ ۱ و ۲ آذرماه ۱۳۹۶  در مرکز همایش‌های تلاش وزارت کار برگزار می‌شود. این همایش به طور سالانه با حضور شرکت های وارد کننده ،تولید کننده و دانش بنیان، پارک های علم و فناوری استان ها و مراکز رشد با حضور مدیران ازمایشگاه، کارشناسان و متخصصین صنعت نفت از شرکت های دولتی و خصوصی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی به صورت تخصصی برگزار می شود.

در دوره قبلی این گردهمایی عظیم بیش از ۳۰۰ شرکت از واحد های دولتی و خصوصی در بخش همایش حضور داشته اند و هدف از برگزاری این همایش ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین مدیران آزمایشگاه‌ها ومتخصصین صنعت نفت با تولید کنندگان و وارد کننده گان تجهیزات و مواد آزمایشگاهی برای حل معضلات صنعت نفت است. همچنین از دیگر اهداف این گردهمایی عظیم معرفی تکنولوژی، فن آوری، تجهیزات و جذب مشتریان جدید و نمایندگان جدید، شناخت و اصلاح کانال های توزیع و ارتباط با آنها است. دریافت سفارشات جدید در معرفی محصولات بهتر و ارائه خدمات بهتر است.

برخی مزایای این همایش شامل معرفی آخرین محصولات تولیدی به خریداران، تبادل اطلاعات، دستاوردها و تحقیقات کاربردی و زمینه های فنی- تولیدی و تجاری، شناخت رقیبان و ایجاد رقابت سالم همچنین سنجش بازار مصرف کالا و استفاده از فرصت ها برای بهینه سازی است.گردآوری اطلاعات جامع از محصولات تولید کننده همگون و نمایش تجهیزات غیرقابل حمل به صورت ارائه محصول از دیگر مزایای این همایش به شمار می‌رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار