اعتراف یک شرور به ۴۸ تیراندازی در خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری فردی که با قدرت نمایی با سلاح گرم موجب شرارت و اخلال در نظم عمومی می‌شد، خبر داد.
کد خبر: ۴۹۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 23 September 2017
به گزارش میزان _ منطقه خوزستان، سردار حیدر عباس زاده گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با اشرار و عاملان تیراندازی‌های غیر مجاز در سطح استان، ماموران پلیس شهرستان دزفول با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی فردی را که با قدرت نمایی با سلاح گرم موجب شرارت و اخلال در نظم عمومی شده بود را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند فرد مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه متهم داری سوابق شرارت مختلفی از قبیل قدرت نمایی با سلاح گرم، ایجاد رعب و وحشت و زورگیری بوده، اظهار کرد: متهم در تحقیقات به ۴۸ تیراندازی غیرمجاز در سطح شهرستان دزفول اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با اشاره معرفی متهم به مراجع قضائی، گفت: نیروی انتظامی مصمم است با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی که با تیراندازی‌های غیر مجاز آسایش شهروندان را برهم می‌زنند به صورت قاطعانه برخورد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار