پیشرفت ۳۸ درصدی پروژه میدان امام همدان

ابرار‌خرم در خصوص نصب مبلمان شهری و هنر شهری در پیاده‌راه اکباتان نیز خاطرنشان کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان در این خصوص ورود کرده و بعد از اجرای کارهای عمرانی، نصب المان‌ها و هنر شهری را در پیاده‌راه خواهیم داشت.
کد خبر: ۵۱۶۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 30 October 2017
مدیر منطقه 2 شهرداری همدان با باین اینکه فاز اول پیاده‌راه اکباتان با پیشرفت فیزیکی 38 درصدی در حال اتمام است، گفت: خاک‌برداری فاز دوم در حال انجام است و تا 10 روز آینده به‌روزرسانی تأسیسات نیز به اتمام می‌رسد.

به گزارش فارس؛ رضا ابرار‌خرم با اشاره به اجرای طرح پیاده‌راه‌سازی، اظهار کرد: در ادامه اجرای پروژه پیاده‌راه‌سازی، شهرداری منطقه 2، متولی اجرای پیاده‌راه‌سازی خیابان اکباتان شد.

وی با بیان اینکه فاز اول پیاده‌راه‌سازی اکباتان در حال تکمیل است، گفت: با توجه به اتمام فاز اول، خاکبرداری فاز دوم پیاده‌راه‌سازی اکباتان نیز در حال انجام است.

مدیر منطقه 2 شهرداری همدان بیان کرد: خاک‌برداری فاز دوم با هدف بروزرسانی تأسیسات آب، برق، گاز و تلفن در اکباتان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه با تکمیل فرآیند خاک‌برداری در فاز دوم پیاده‌راه اکباتان و اجرای به‌روزرسانی تأسیسات، عملیات زیرسازی و آماده‌سازی آغاز خواهد شد، افزود: تا 10 روز آینده به‌روزرسانی تأسیسات در فاز دوم پیاده‌راه اکباتان پایان می‌یابد.

*42 درصد پیشرفت فیزیکی در پیاده‌راه اکباتان با آغاز خا‌ک‌برداری فاز دوم

مدیر منطقه 2 شهرداری همدان تصریح کرد: پیاده‌راه اکباتان 38 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با اجرای خاک‌برداری در فاز دوم به 42 درصد پیشرفت رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه پروژه، طبق زمان‌بندی تعیین شده در حال پیشرفت است، ادامه داد: با توجه به اقدامات انجام شده و ادامه این روند امیدواریم اجرای پروژه طبق زمان‌بندی تعیین شده و قبل از آغاز سال نو به اتمام برسد.

ابرار‌خرم در خصوص نصب مبلمان شهری و هنر شهری در پیاده‌راه اکباتان نیز خاطرنشان کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان در این خصوص ورود کرده و بعد از اجرای کارهای عمرانی، نصب المان‌ها و هنر شهری را در پیاده‌راه خواهیم داشت.

وی در ادامه با اشاره به مشکل دسترسی به بازار آهن‌فروشان با اجرای پروژه، یادآور شد: استاندار به طور مستقیم برای حل این مشکل ورود کرد و از کنار سازمان میراث فرهنگی در تپه هگمتانه راه دسترسی برای آهن‌فروشان تعبیه شد.

مدیر منطقه 2 شهرداری همدان اظهار کرد: مسیر بازگشایی شده برای دسترسی به بازار آهن فروش‌ها پس از اتمام پروژه نیز از همان مسیر تعیین شده خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار