مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری خبر داد

جمع‌آوری مزارع پرورش ماهی و کشتارهای غیرمجاز در اردل

تابناک چهارمحال بختیاری- مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: با همکاری دادگستری اردل تمامی مزارع پرورش ماهی و کشتارهای غیرمجاز در این شهرستان جمع آوری شد.
کد خبر: ۵۱۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ 05 November 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- عبدالمحمد نجاتی اظهار کرد: با همکاری دادگستری و دستگاه‌های ذی‌ربط مزارع پرورش ماهی و کشتارهای غیرمجاز در شهرستان اردل جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه دامپزشکی در خط مقدم مسائل بهداشتی و سلامت مردم قرار دارد و مرکز بهداشت می‌تواند از سال آینده روند کاهشی بیماری‌های مشترک را نسبت به امسال مقایسه کند، ادامه داد: با سالم‌سازی ماهی تاکنون 150 تن ماهی به کشور روسیه صادر شده است و این شروعی جهت از بین بردن رکود اقتصادی در حوزه‌های نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی است.

مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه چاهک‌های حریمی موجب کاهش بسیاری از بیماری‌ها می‌شود چرا که آلودگی مزارع بالادستی به مزارع پایین‌دستی نفوذ نمی‌کند و مانند فیلتر عمل می‌کند، افزود: در صورتی که اشعه UV در ورودی آب مزارع قرار گیرد باعث از بین رفتن انگل‌ها، ویروس‌ها و باکتری‌ها می‌شود.

نجاتی اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلفی از سوی قصابی‌های شهرستان اردل به ویژه در شهر کاج بدون هیچ اغماضی برخورد قاطع خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار