سرپرست استانداری قم:

دانشگاه پیام نور نیروی تحصیل‌کرده را طبق نیاز قم تربیت کند

سرپرست استانداری قم گفت: ما به مجموعه پیام نور امید می‌بندیم که بتواند بخش عمده‌ای از نیروهای تحصیل‌کرده استان را با توجه به نیاز این استان فراهم آورد.
کد خبر: ۵۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۶ 06 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، فریدون همتی در دیدار با رئیس دانشگاه پیام نور استان قم اظهار کرد: باید قبول کرد دانشگاه پیام نور یکی از قطب‌های تاثیر گذار علمی در کشور و به ویژه استان قم است و گزارش‌هایی که رئیس دانشگاه پیام نور استان ارائه کرد نشان داد این دانشگاه به لحاظ کیفیت آموزشی دغدغه ما را رفع می‌کند.

وی ضمن تشریح نیازهای علمی استان به نیروهای کارآمد و قوی گفت: ما به مجموعه پیام نور امید می‌بندیم که ان‌شاءالله بتواند بخش عمده‌ای از نیروهای تحصیل‌کرده استان را با توجه به ظرفیت بزرگ این دانشگاه فراهم آورد.

سرپرست استانداری قم در ادامه از حمایت استانداری در خصوص ساخت مسجد در دانشگاه پیام نور مرکز قم یاد کرد و خاطرنشان کرد: ایجاد زمینه‌های حضور دانشجویان در برنامه‌های فرهنگی و تقویت این بخش در استان از اهداف متعالی استانداری قم است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قم در ابتدا با ذکر جایگاه مهم علمی دانشگاه پیام نور در کشور به بخشی از ظرفیت‌های این دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: توانمندی دانشگاه پیام نور در بسیاری از زمینه‌ها به‌ویژه کیفیت برتر آموزشی بر هیچ کس پوشیده نیست.

محسن آقایوسفی ضمن تقدیر از حمایت‌های استانداری از فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در استان ابراز کرد: ان‌شاءالله دانشگاه پیام نور استان قم در شهریور ماه امسال میزبان المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور خواهد بود که به زعم کارشناسان بزرگترین رویداد ورزشی در تاریخ قم است و انتظار داریم در این خصوص نیز استانداری از دانشگاه حمایت کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار