برگزاری همایش مذهبی سالمندان برای ۲۷۸۲ سالمند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان در رابطه با کمک‌های مالی کمیته امداد به سالمندان، گفت: پرداخت هزینه نگهداری ماهیانه یک میلیون ریال برای ۲۶۷ تن از سالمندان زمین‌گیر تحت حمایت، پرداخت هزینه‌های جانبی نظیر پوشک بزرگسالان ویلچر، عصا و توالت فرنگی و پرداخت کلیه هزینه‌های بیماران سالمند از محل اعتبارات بیمه و خدمات ویژه ارائه می‌شود.
کد خبر: ۶۶۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ 04 October 2018
علی بحیرایی گفت: در استان همدان ۲۶۷ نفر از سالمندان تحت پوشش کمیته امداد زمین‌گیر هستند و گفت: ماهیانه یک میلیون ریال به عنوان هزینه نگهداری این تعداد از سالمندان پرداخت می‌شود.

به گزارش ایسنا، بحیرایی با اشاره به برنامه‌های قابل اجرا به منظور بالا بردن روحیه و مشارکت سالمندان در هفته سالمند، گفت: برگزاری همایش مذهبی سالمندان برای ۲۷۸۲ سالمند، تجلیل از سالمندان فعال در عرصه اجتماع و زندگی به تعداد ۲۲ نفر و انجام تفقد و دلجویی از ۳۴ سالمند بیمار تحت حمایت از جمله برنامه‌های کمیته امداد در هفته سالمند است.

وی در ادامه برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در هفته سالمند اظهار کرد: بهره‌مندی ۷۰۰ سالمند از خدمات غربالگری، تست قندخون و فشارخون توسط کارشناسان متخصص، انجام آموزش در زمینه‌های بهداشتی و تغذیه با دعوت از اساتید مجرب دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت برای ۲۷۸۲ تن از سالمندان و توزیع لوازم بهداشتی و پوشاک و موادغذایی به ارزش ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در بین مددجویان سالمند است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان در پایان یادآور شد: الباقی خدمات برای نیاز‌های خانوار با توجه به اولویت‌های موجود ارائه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار