تشرف 30 تن به دین اسلام درحرم

رئیس اداره امور بین‌الملل آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از تشرف بیش از 30 تن به دین مبین اسلام طی دو سال اخیر خبر داد و گفت: ‌در طرح «تجربه‌های مسلمانی» هر روزه، ده‌ها تن از کشورهای مختلف، اظهار تمایل خود را به آموزه های اسلام اعلام می‌کنند.
کد خبر: ۷۰۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲ 27 January 2019

به گزارش تابناک قم، کمال ثریا اردکانی طی گفت‌وگویی بیان کرد: افراد مشرف شده به دین اسلام از کشورهای چین، فرانسه، آلمان، لوکزانبورک، سوئیس، کره جنوبی، لهستان، ژاپن، مکزیک، برزیل و سایر کشورها هستند که آستان مقدس در مسلمان شدن برخی از آن‌ها نقش اصلی را ایفا کرده به همین علت ارتباط با آن‌ها را به صورت مستمر دنبال می‌کند.

وی اضافه کرد: ‌در طرح «تجربه‌های مسلمانی» که توسط کارشناسان اداره امور بین‌الملل حرم مطهر برای توریست‌های غیرمسلمان همه روزه در حرم مطهر دنبال می‌شود، ده‌ها تن از کشورهای مختلف، اظهار تمایل خود را به آموزه های اسلام اعلام می‌کنند که در این میان گردشگران آلمانی فراوانی بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند.

اردکانی خاطرنشان کرد: علاوه بر این افراد، امور بین‌الملل آستان مقدس برنامه‌هایی برای تازه مسلمان شده‌ها در خارج از کشور دارد، به عنوان نمونه در ایام دهه کرامت برای 13 تن از آنان در کشور سوئد پیام تبریک به همراه هدایای متبرک آستان مقدس ارسال شد و ازاین افراد برای حضور در حرم بانوی کرامت دعوت به عمل آمد.

وی با بیان اینکه اداره امور بین‌الملل حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها در سال جاری میزبان بیش از 16هزار گردشگر غیر مسلمان از 86 کشور بوده است، تصریح کرد: آمار افراد غیرمسلمان که در طول شبانه روز در حرم مطهر حضور یافته‌اند و حضور آن‌ها به ثبت نرسیده نیز قابل توجه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار