کاهش67درصدی تلفات درتصادفات درون شهری تویسرکان

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان از کاهش 67 درصدی فوتی‌ تصادفات درون‌شهری امسال در تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴ 10 August 2015

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان از کاهش 67 درصدی فوتی‌ تصادفات درون‌شهری امسال در تویسرکان خبر داد.

به گزارش فارس، قاسم قربانی درنشست با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه خبرنگاران افسران عرصه جنگ نرم هستند، اظهار کرد: خبرنگاران همیشه یاور نیروی انتظامی بودند که امیدواریم این همدلی و همیاری تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به تاثیر هماهنگی و همسویی اصحاب رسانه با پلیس افزود: رسانه‌‌ها با انجام وظیفه ذاتی خود به روشنگری در فضای اجتماع کمک شایانی می‌کنند.

فرمانده انتظامی تویسرکان با اشاره به اینکه واقعیت‌ها باید در جامعه بیان شود، گفت: هدایت افکار عمومی به سمت واقعیت‌ها مانع از ایجاد بستر و فرصت برای افراد سودجو می‌شود.

وی تاکید کرد: با همکاری رسانه و مشارکت مردم اقدامات نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف به ویژه در مدیریت افکار عمومی نتیجه مطلوب خواهد داشت.

قربانی در ادامه با اشاره به اینکه با توجه به وسعت سرمازدگی محصولات تویسرکان انتظار وقوع جرائم خرد در شهرستان زیاد بود، افزود: اما خوشبختانه طی چهار ماه نخست امسال با افزایش 54 درصدی طرح‌های امنیت اجتماعی پلیس، کاهش 28 درصدی سرقت‌ها در تویسرکان رقم خورد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش شبانه‌روزی مأموران نیروی انتظامی منجر به دستگیری سارقان و کاهش وقوع تخلفات در شهرستان شده است.

فرمانده انتظامی تویسرکان با اشاره به رشد 135 درصدی تماس با پلیس 110 در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: امسال 6 هزار و 692 تماس مردمی با پلیس 110 داشتیم.

وی با اشاره به اینکه تعداد فوریت‌ها و تماس‌های مردمی منجر به عملیات، 46 درصد رشد داشته است، رشد هفت درصدی راهنمایی و ارشاد و کاهش 35 درصدی مراجعه حضوری به پلیس را از دیگر دستاوردها عنوان کرد.

قربانی با اشاره به کاهش 67 درصدی تصادفات فوتی‌های درون‌شهری گفت: امسال یک نفر بر اثر تصادفات درون‌شهری در تویسرکان جان خود را از دست داده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هدف پلیس از اعمال جریمه ارتقای انضباط اجتماعی و کاهش تلفات است، تاکید کرد: قلم خبرنگاران در افزایش نظم اجتماعی و کاهش تلفات تصادفات تاثیرگذار است.

فرمانده انتظامی تویسرکان با اشاره به اینکه امنیت به منزله یک امر عمومی نیازمند مشارکت همگانی است، تاکید کرد: امیدواریم مردم همکاری و مشارکت همه‌جانبه با پلیس را در این راستا بیشتر کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار