خدمت‌رسانی بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم

تابناک چهارمحال وبختیاری- مسؤول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تیم‌های بهداشتی-درمانی، آموزشی و مشاوره‌ای طرح ملی شهید دکتر رهنمون با حضور در مناطق محروم، خدمات پزشکی رایگان به اهالی این مناطق ارائه کردند.
کد خبر: ۷۵۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ 02 June 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع)؛ مهین غفاری گفت: تیم‌های بهداشتی-درمانی، آموزشی و مشاوره‌ای طرح ملی شهید دکتر رهنمون با حضور در مناطق مختلف شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری، خدمات پزشکی رایگان به اهالی این مناطق ارائه کردند.
مسؤول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری، افزود: تیم اعزامی به محله گودال چغا در شهر فارسان، خدمات غربالگری فشار و قند خون، آموزش‌های بهداشتی به صورت چهره به چهره توسط کارشناسان مراقب سلامت و شناسایی بیماران مبتلا به فشار خون بالا و ارجاع به مراکز جامع خدمات سلامت داشتند.
وی ادامه داد: در اعزام تیم شهید رهنمون به روستای مازه سوخته از منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ نیز ساکنین علاوه بر ویزیت رایگان توسط پزشک عمومی، داروی رایگان نیز دریافت کردند و خدمات مامایی به مادران باردار ارائه شد و تعدادی نیز از آموزش‌های بهداشتی توسط کارشناسان مراقب سلامت بهره‌مند شدند.
مسؤول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در روستای جمالو نیز با حضور تیم بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت شهرستان بِن، خدمات ویزیت و داروی رایگان، غربالگری قند و فشار خون، خدمات مشاوره روانشناسی و مامایی و آموزش‌های بهداشتی به اهالی ارائه شد.
گفتنی است: ارائه خدمات پزشکی و غربالگری قند و چربی و مشاوره سلامت روان و تغذیه به اهالی محله 32 منطقه غرب شهرکرد (مهدیه) نیز از دیگر خدمات تیم‌های اعزامی طرح ملی شهید دکتر رهنمون به مناطق مختلف استان  بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار