بیش از ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار فرهنگی در چهارمحال و بختیاری هزینه شد

تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در یک سال اخیر بیش از ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار فرهنگی در این استان اختصاص یافته و هزینه شده است.
کد خبر: ۷۵۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ 11 June 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این میزان اعتبار افزون بر ۵۰ درصد ردیف‌های اعتباری این استان را تشکیل می‌دهد.
عباسی تصریح کرد: از این مبلغ تنها ۲۰ میلیارد ریال در حوزه پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی هزینه شده است.
وی یادآور شد: جلب اعتماد مردم تنها با اختصاص اعتبارات مالی امکان پذیر نیست و نیاز به صداقت و درستی نیز دارد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برای برگزاری نشست تخصصی با حضور صاحب نظران و اهل فن حوزه اجتماعی و فرهنگی برنامه ریزی کند.
وی گفت: بودجه‌ها و اعتبارات دولتی پاسخگوی انجام فعالیت‌های مؤثر در حوزه اجتماعی و فرهنگی نیست و استفاده از توان بخش خصوصی و بهره گیری از کمک‌های خیرین در دستور کار قرار گیرد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: بیش از ۷۰ درصد اعتبارات ملی و استانی در این استان به حوزه اجتماعی و فرهنگی اختصاص دارد.
طهمورث الیاسی بختیاری تصریح کرد: ۲۸ دستگاه اجرایی و نهاد عمومی انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری در حوزه اجتماعی و فرهنگی فعالیت می‌کند.
وی افزود: طرح‌های علمی دارای برنامه اجرایی می‌توانند از ردیف‌های اعتباری ملی و استانی بهره مند شوند.
الیاسی بختیاری تاکید کرد: مدیریت ارشد چهارمحال و بختیاری برای طرح‌های اولویت دار مصوب شورای برنامه ریزی و توسعه استان مشکل اعتباری ندارد.
چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی افزون بر ۹۴۷ هزار نفر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار