مجتمع‌های قضایی شنبه تعطیل است

مدیر روابط عمومی دادگستری استان قم گفت: تمام مجتمع‌های قضایی قم جهت ضدعفونی در روز شنبه ۱۷ اسفندماه تعطیل است.
کد خبر: ۸۲۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۳ 07 March 2020

به گزارش تابناک قم، وی بیان کرد: با توجه به مصوبه مدیریت بحران استان مبنی بر تعطیلی روز شنبه ، ضدعفونی نمودن مجتمع‌های قضایی در دستور کار قرارگرفته است.

وی ادامه داد: جهت رعایت موارد بهداشتی، دستگاه قضایی استان روز شنبه ۱۷ اسفند تعطیل می‌باشد و از همشهریان محترم تقاضا می‌شود در این روز به مجتمع‌های قضایی مراجعه نکنند.

طبق آمار رسمی وزارت بهداشت تا ساعت ۱۴ امروز ۴ هزار و ۷۴۷ تن در ۳۱ استان کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که ازاین‌بین نتیجه آزمایش یکهزار و ۲۳۴ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته مثبت اعلام‌شده است.

همچنین از قطعی شدن اولین نتیجه آزمایش کرونا در ایران در ۳۰ بهمن‌ماه تاکنون ۹۱۳ بیمار بهبودیافته و ۱۲۴ تن فوت کرده‌اند، تهران، قم، گیلان، اصفهان و مرکزی بیشترین آمار مبتلایان به این ویروس در ۲۴ ساعت گذاشته را داشته‌اند.

در قم تاکنون دست‌کم ۳۰ تن جان خود را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا ازدست‌داده‌اند و بیش از یک هزار نفر مبتلا و یا مشکوک به ابتلای به ویروس کرونا در مراکز درمانی این استان بستری هستند.

بیماری کرونا ازنظر ابتلا و میزان و شدت تلفات، خطرناک‌تر از آنفولانزا نیست؛ بنابراین جایی برای ترس و وحشت مردم نیست و شهروندان تنها باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار