میراث فرهنگی بیشترین ارزش معاملات انجام شده است

علی اسکندری گفت: بیشترین ارزش معاملات انجام شده در فروردین را به ترتیب شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، خدمات انفورماتیک و عمران و توسعه فارس به خود اختصاص داده‌اند.
کد خبر: ۸۴۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵ 21 April 2020
مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: ۳۳۵ میلیون سهم در فروردین امسال داد و ستد شد که به دلیل تعطیلات، ارزش معاملات نسبت به اسفند ۴ درصد کاهش داشته است.

به گزارش تسنیم، اسکندری، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فروردین امسال ۳۳۵ میلیون و ۵۹۴ هزار و ۳۷۱ سهم متعلق به ۴۸۳ شرکت در تالار بورس همدان داد و ستد شد.

وی افزود: ارزش این سهام‌ها ۲ هزار و ۹۳۷ میلیارد و ۸۹۴ میلیون و ۸۴۵ هزار ریال بوده که ۵۷ درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۳ درصد مربوط به فروش بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان بیان کرد: با توجه به ۱۷ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه‌ای استان همدان در فروردین، متوسط ارزش دادوستد، روزانه ۱۷۲ میلیارد و ۸۱۷ میلیون و ۳۴۳ هزار ریال بوده که نسبت به اسفند ۴ درصد کاهش داشته است.

اسکندری گفت: بیشترین ارزش معاملات انجام شده در فروردین را به ترتیب شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، خدمات انفورماتیک و عمران و توسعه فارس به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش تسنیم، شاخص کل بورس در پایان فروردین معادل ۶۹۰،۰۳۷ واحد بود که نسبت به ماه گذشته، ۱۷۷،۱۳۶ واحد افزایش یافته و شاخص کل فرابورس نیز با ۱،۹۹۲ واحد افزایش به ۸،۵۸۳ واحد رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار