معاون شهردار قم:

۱۲۰ هزار تُن آسفالت در قم توزیع شد

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۰ هزار تُن آسفالت در سطح شهر قم توزیع شده‌است.
کد خبر: ۸۹۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۱ 11 September 2020

به گزارش تابناک قم، عباس حلوایی زاده اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی یک ماه و نیم ابتدایی سال تلاش بسیاری کردیم تا خودمان را به برنامه امسال برسانیم.

حلوایی زاده با اشاره به هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی برای توزیع این مقدار آسفالت در معابر شهری، افزود: سال گذشته مناقصه ای انجام و قیر مورد نیاز امسال شهرداری خریداری شد البته اگر قرار باشد فراتر از ردیف بودجه انجام دهیم باید دوباره خرید کنیم.

وی با بیان اینکه برای امسال توزیع ۲۳۰ هزار تُن آسفالت در معابر پیش بینی شده اما دست اندرکاران تلاش می‌کنند این عدد به ۲۵۰ هزار تُن برسد افزود: ۲۵۰ هزار تُن معادل حدود ۲ میلیون متر مربع که وسعت عظیمی در شهر را زیر پوشش می گیرد.

معاون شهردار قم به برنامه‌ ریزی برای توزیع این آسفالت در مناطق هشتگانه شهرداری اشاره کرد و گفت: در این وسعت کار ممکن است چند اشتباه کوچک نیز انجام شود اما عمدتا نظارت خوبی بر توزیع درست این آسفالت صورت می گیرد.

حلوایی زاده با اشاره به اهمیت بهسازی معابر در پایداری روکش آسفالت تصریح کرد: معابری که خرابی زیادی دارد بدون تعمیر دوباره آسفالت نمی‌شود.

وی ادامه داد: در معابر اصلی طرح ۲ یا ۳ لایه آسفالت است و باید انجام شود چرا که اگر این کار را انجام ندهیم لایه پایینی به زودی از بین می‌رود، اینکه گاهی مردم می‌گویند یک معبر مشکل زیادی نداشته و دوباره آسفالت شده از این نظر است.

معاون شهردار قم با اشاره به منطق توزیع آسفالت در سطح شهر گفت: اولویت نخست معابر اصلی است اما سعی کردیم در هر منطقه به معابر فرعی نیز توجه داشته باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار