اجرای ۵۰۰ طرح پنل خورشیدی در استان مرکزی

با هدف اشتغال و درآمدزایی مددجویان کمیته امداد استان مرکزی تفاهم اجرای ۵۰۰ طرح نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۵ کیلو وات با مشارکت استانداری مرکزی، سازمان برنامه وبودجه و کمیته امداد با اعتبار ۲۷ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان منعقد شد.
کد خبر: ۹۱۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱ 31 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مشهدی ، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه اجرای طرح پنل‌های خورشیدی برای خانوارهای مجری طرح درآمدزایی خواهد داشت ، گفت: با توجه به اهداف اقتصاد مقاومتی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های محیطی مقرر شد، تعداد ۵۰۰ طرح نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۵ کیلو وات توسط مددجویان تحت حمایت استان مرکزی طی دوسال اجرا شود.
وی افزود: سال اول ۲۵۰ طرح و در سال دوم نیز ۲۵۰ طرح اجرا می شود و سرانه اجرای هر نیروگاه ۵۵ میلیون تومان است.
وی یادآورشد: مبلغ ۲۰ میلیون تومان به صورت کمک بلاعوض دولت و ۳۵ میلیون تومان از محل اعتبار صندوق کار آفرینی امید و توسعه مناطق محروم روستایی وعشایری در قالب تسهیلات به مددجویان مجری طرح پرداخت می شود.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه این طرح دارای بازدهی مناسبی برای تولید برق است که می‌تواند به عنوان یک فرصت استثنایی برای اشتغال و توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت باشد ، اظهار داشت: استفاده از انرژی پاک، جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها و تأمین معیشت مددجویان تحت حمایت از مزایای اجرای این طرح تولید برق خورشیدی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار