رفع تجاوز به حریم خطوط ریلی راه آهن اراك

رئيس پلیس راه آهن اراك از ۹۰ مورد رفع تجاوز به حريم خطوط ريلي در اقدامات تخصصي پليس راه آهن از ابتداي سال جاري خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷ 19 January 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ " امید منتظر"؟ حمل و نقل را يكي از اركان اصلي رشد و توسعه ياد كرد و با اشاره به اهميت حمل و نقل ريلي افزود: يكي از كاركردهاي مهم ريل، جابجايي مسافر و كالا است و توسعه اقدامات در تامين امنيت مسافر، كالا و توجه به زيرساخت هاي امنيتي آن بسيار حائز اهميت است.
وي با اشاره به برنامه ريزي هاي پليس راه آهن اراك در توسعه امنيتي ريلي یادآورشد: يكي از مهم ترين اقدامات شاخصي كه در اين زمینه اجرايي شده است، توجه به هوشمندسازي پليس و ايجاد مانيتورينگ كليه ايستگاه هاي تحت حفاظت پليس راه آهن اراك است.
اين مقام انتظامي اضافه كرد: همچنين به منظور پيشگيري از بروز تبعات سوء و اتخاذ امنيت لازم خطوط ريل، برنامه ريزي پيشگيري و مقابله به تجاوز راه حريم خطور ريلي به عنوان يكي از مهم ترين سرفصل هاي ماموريتي در دستور كار اين پليس قرار گرفت.
سرهنگ منتظر افزود: از ابتداي سال تا كنون ۹۰ مورد تجاوز به حريم خطور ريلي شناسايي و مورد رصد پليس راه آهن اراك قرار گرفت كه با تعامل انجام شده با مرجع قضائي، تمامي اين موارد مرتفع و راهبرد ايمن سازي خطوط ريلي با قاطعيت دنبال مي شود.
وي يكي از اولويت هاي ماموريتي اين پليس را برخورد با تهيه و توزيع كنندگان مواد مخدر اعلام كرد و گفت: در عمليات هاي سال جاري در استان مركزي مقدار ۱۲۲ كيلوگرم انواع مواد مخدر توسط ماموران اين پليس كشف و تعداد ۹۴نفر نيز دستگير شده اند.
این مقام انتظامی افزود: با اقدامات امنیتی صورت گرفته توسط پلیس راه آهن استان و با اشرافیت کامل بر سطح حوزه استحفاظی مربوط و همچنین با بهره گیری از کلیه امکانات و ظرفیت های موجود ، نسبت به ارتقاء سطح امنیت حوزه ریلی فعال بوده و با افراد بزهکار و مخل نظم و امنیت قاطعانه و قانونی برخورد می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار