3 فرنگی‌کار قم در اردوی انتخابی المپیک

رئیس هیات کشتی استان قم از حضور سه فرنگی‌کار قمی در اردوی آماده‌سازی تیم اعزامی کشورمان به رقابت‌های برون‌مرزی سال 1400 خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱ 16 March 2021

به گزارش تابناک قم، محمدهادی علیایی اظهار کرد: کشتی قم در سال‌های اخیر همواره نماینده‌های مختلفی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تیم‌های ملی اعزامی کشورمان به رقابت‌های برون‌مرزی داشته و ان‌شاءالله این اتفاق در سال 1400 نیز رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: اکنون ششمین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک و قهرمانی آسیا در حال برگزاری است و کشتی‌گیران دعوت شده به این اردو که سه نفر آنها از استان قم هستند، تا پنجم فروردین ماه سال 1400 تمرین خواهند کرد.

رئیس هیات کشتی استان قم اضافه کرد: کشتی قم در این سال‌ها با تکیه بر دانش مربیان با دانش و مجرب خود که به خوبی استعدادیابی در این رشته را انجام داده‌اند، نخبه‌های زیادی را به سطح اول کشتی ایران معرفی کرده و اکنون سه نفر از آنها نماینده قم در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان هستند.

وی با اشاره به نفرات دعوت شده از قم در تمرینات تیم ملی اضافه کرد: در وزن 60 کیلوگرم علیرضا نجاتی، در وزن 63 کیلوگرم محمدجواد رضایی و در وزن 82 کیلوگرم مهدی ابراهیمی به نمایندگی از کشتی‌گیران توانمند و مستعد قم برای اعزام برون‌مرزی تیم ملی آماده خواهند شد.

علیایی که اوایل اسفند ماه به عنوان رئیس جدید هیات کشتی استان قم انتخاب شده، اضافه کرد: سعی ما این است که در کنار توانمندی‌های کشتی فرنگی، بتوانیم دیگر رشته‌ها نظیر آزاد و آلیش را نیز به جایگاه واقعی خود رسانده و با بهره‌گیری از مربیان با دانش همچنان به کار پرورش نخبه‌های این رشته ادامه دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار