مسئول بسیج رسانه استان در جمع خبرنگاران نهاوند

نقش رسانه‌ها در مشارکت انتخابات و معرفی فرد اصلح اثرگذار است

‍ مسئول بسیج رسانه استان حضور در انتخابات را یک مبارزه با دشمنان دانست و گفت: نقش رسانه‌ها در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و معرفی فرد اصلح بسیار اثرگذار و تعیین کننده است.
کد خبر: ۹۶۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵ 02 May 2021
‍ مسئول بسیج رسانه استان حضور در انتخابات را یک مبارزه با دشمنان دانست و گفت: نقش رسانه‌ها در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و معرفی فرد اصلح بسیار اثرگذار و تعیین کننده است.

به گزارش تابناک همدان، پیش از ظهر یکشنبه مسئول بسیج رسانه استان همدان در نشستی با اصحاب رسانه شهرستان نهاوند دیدار و گفتگو کرد.

ناصر قوامی مشفق با اشاره به دغدغه رهبری در حوزه شعار سال و همچنین اهمیت انتخابات و گام برداشتن در راستای مشارکت بالای انتخاباتی، گفت: دشمن امروز در موضوع انتخابات به دنبال ایجاد فضای ناامیدی است لذا رسانه‌ها باید امید آفرینی کنند، زیرا افزایش مشارکت مردم در انتخابات باعث افزایش ضریب امنیتی کشور و تقویت نظام اقتصادی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امیدآفرینی نقطه مقابل سیاه‌نمایی رسانه دشمن است، گفت: رسانه‌های متعهد باید در برابر جنگ رسانه‌ای دشمن منفعل نباشند.

قوامی مطالبه گری و امید آفرینی در جامعه را دو رکن و محور اصلی رسانه‌ها برشمرد و بیان کرد: خبرنگاران و رسانه در حین انتقادات سازنده و مطالبه گری، روحیه امید و نشاط را در جامعه تزریق کنند.

مسئول بسیج رسانه استان با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی زمینه تقویت خبرنگاران را فراهم کند، گفت: آمادگی لازم در این زمینه فراهم است و اهمیت آموزش سواد رسانه به غیر از رسانه‌ها برای تمام اقشار بویژه مدیران و مسئولان بر کسی پوشیده نیست و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی از تشکیل کمیته مصلحین برای حمایت از اهالی رسانه و کاهش مراجعات به مراجع قضایی خبر داد و افزود: کمیته مصلحین برای حمایت از اهالی رسانه، رفع اختلاف و ایجاد صلح و سازش، کار خود را آغاز می‌کند تا از حقوق حقه اصحاب رسانه صیانت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار