رئیس هیئت های رزمی استان کهگیلویه و بویراحمد : با برگزاری مسابقات انتخابی ، قهرمانان اوزان مختلف کیک بوکسینگ استان برای حضور در مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی مشخص شدند .
کد خبر: ۱۰۰۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹ 29 October 2021

رئیس هیئت های رزمی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : با برگزاری مسابقات انتخابی ، قهرمانان اوزان مختلف کیک بوکسینگ استان برای حضور در مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی مشخص شدند .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مسلم حسینیان افزود : َهدف از برگزاری این مسابقات تغییر شیوه اعزام تیم استان به مسابقات کشوری بوده است چرا که تا قبل از این حضور در مسابقات کشوری به صورت باشگاهی بود که در این دوره منتخبی از بهترین های هر وزن از کل استان به مرحله کشوری اعزام می شوند.
حسینیان ادامه داد : مسابقات در روز جمعه ۷ آبان ماه با شرکت ۶۶ ورزشکار رشته کیک بوکسینگ از سراسر استان به همراه مربیان و در شرایطی کاملا رقابتی اما دوستانه در مجموعه آکادمی هنرهای رزمی شرف آباد و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.                      
وی گفت : این مسابقات زیر نظر هییت رزمی استان برگذار گردیده و منتخبین نیمه اول آذر ماه به مسابقات کشوری برای انتخابی تیم ملی که در استان خوزستان برگزار می شود ، اعزام خواهند شد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، قهرمانان وزن های مختلف که موفق به کسب مدال طلا و اخذ حکم قهرمانی در مسابقات استانی شدند به شرح زیر آمده است :
۹۰+رضا عالی منش
۹۰-فرید نیک نژاد
۸۰-محمد بهزادی
-۷۵ آریا اکبری
۷۰عرفان بیوگانی
۶۵پوریا مرزبان
۶۰سید محمد ءیمورزاده
۵۵رحمت روانگرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار