انتقاد امام جمعه شهرستان صالح آباد از وضعیت نابسامان وتعطیلی بانک صادرات
 حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ساجدیان در خطبه‌های نمازجمعه امروزمورخه ۱۴ آبان سال۱۴۰۰صالح آباد در واکنش به تعطیلی تنهاشعبه بانک صادرات درشهرستان صالح آباد،گفت:درحالی که تمامی تلاش ها در راستای تکریم ارباب رجوع و کاستن آلام مردم و خدمت به مردم می باشد،به دردسر انداختن مشتریان در دریافت خدمات بانکی با توجیه این که صرفه اقتصادی ندارد کاملا بی منطق و دور از شأن است.
کد خبر: ۱۰۰۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰ 05 November 2021

به گزارش تابناک رضوی حجت الاسلام ساجدیان با بیان اینکه تعطیلی بانک صادرات شعبه صالح آباد گلایه مندی جمع زیادی از شهروندان ،اعتراض کسبه و بازاریان و بازنشستگان را به همراه داشته،افزود:ظاهراً شیطنت هایی در کار بوده تا برای فرار از خدمت رسانی، به مرور زمان و با برخوردهای نامناسب و عدم خدمات دهی به موقع و شایسته به مشتریان،مردم رامجبورکنندحسابهای را به بانک‌ها و شعبه های دیگر انتقال دهندتا زمینه تعطیلی بانک فراهم شود.

وی درادامه افزود:به نظر می‌رسداین تعطیلی بانک مصداق بارز ظلم و اجحاف به مردم است.مردمی که اعتمادکردندبه بانک ها و حساب در بانک بازکردن و در مقابلش انتظار دارند خدمت به آنها ارائه شود و این اصلا شایسته مردم نیست. ما وظیفه خدمت رسانی خود را فراموش کردیم و فقط به فکر پر کردن جیب های خودمان هستیم فقط به فکر این هستیم که این شعبه برای ما سود دارد یا نه، اینکه برای مردم سود دارد یا نه اصلا برایمان مهم نیست.

حجت الاسلام ساجدیان اظهارکرد:
اینکه مردم برای اینها اصلا اهمیت نداشته باشند جای گله‌مندی بسیار زیادی است و مسئولین باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.
اگر در یک شهرستانی بانک زیاد باشدبا تعطیلی یک بانک مشکلی زیادی ایجاد نمی شود اما صالح آبادکه فقط ۳ تا بانک دارد و فاصله تا شهرستان های مجاور و تردد هم باسختی خاص خودش و خطرات تلفات همراه است.این نمونه بارز اجحاف درحق مشتریان مخصوصا بازنشسته های عزیزی است که عمری برای خدمت به مردم و کشورشان گذرانده و اکنون که از کارافتاده شده اند باید دست آنها گرفته شود.

چرا برخی خودشان را به خواب زده اند؟ یک عده‌ای می‌خواهندبین مردم و مسئولین شکاف ایجادشده و مردم را از نظام دلسردکنند‌.و ما نباید با سهل انگاری هایمان این اجازه را به آنها بدهیم.

 وی درپایان خطاب به مسئولین مربوطه تأکید کرد وگفت:این حق مردم شریف صالح آباد نیست که با تقدیم ۱۱۰ شهیدبه این وطن و کیان و امنیت این کشور از کوچک ترین خدمات در شهر محروم شوند و حتی متصدیان بانک تنها دستگاه خودپرداز این بانک را هم از مردم دریغ کنند و قصد بردن آن را ازشهرستان داشته باشند .نگذاریددرحق مردم صالح آباداجحاف شود.
 
به گزارش تابناک رضوی طی چندسال اخیر زمزمه تعطیلی بانک صادرات به گوش می رسیدکه با تبدیل شعبه به باجه و تعطیلی ۳ روز درهفته و اکنون هم تعطیلی کامل بانک، مهر تایید بر شایعات زده و به واقعیت نزدیک شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار