مدیر عامل شرکت گاز کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: قیمت گاز افزایشی نداشته است اما جریمه هایی برای مشترکین پر مصرف در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۰۲۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷ 04 January 2022

سیروس شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از سنوات گذشته جهت بهینه سازی مصرف مشترکین پرمصرف گاز طبقه بندی شده است و مشترکان از لحاظ مصرف به صورت پله ای تقسیم بندی می شوند.

وی در ادامه بیان کرد: مشترکانی که مصرف آن ها مانند گذشته است اگر مصرف آن ها در پله اول باشد مبلغ پرداختی آن ها مانند سال قبل محاسبه می شود و اگر به پله چهارم برسد ۴۰ درصد به مبلغ پرداختی اضافه می شود.

وی خاطرنشان کرد: برای مشترکانی که مصرف بهینه دارند و نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد صرفه‌جویی دارند به همان میزان بخشودگی در مصرف گاز وجود دارد.

شهبازی در خصوص مشترکان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد بیان کرد: برای مشترکانی که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند تا یک رنج مشخص، گاز برای آن ها رایگان است و مشترکانی که صد متر مکعب در ماه مصرف دارند گاز آن ها رایگان است.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح تشویق مشترکین به سمت صرفه جویی و بهینه سازی در مصرف گاز است.


مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه در خصوص راه ارتباطی مردم با شرکت گاز گفت: مردم می توانند به وسیله سامانه انتقادات و پیشنهادات از طریق روش های مختلفی با ما در ارتباط باشند.

وی متذکر شد: از جمله روش های ارتباطی مردم می توان به صندوق مستقیمی که در اداره مرکزی گذاشته شده است اشاره کرد. همچنین سامانه رسیدگی به شکایت crm برای مشتریان شرکت ملی گاز وجود دارد و در نهایت در سایت شرکت ملی گاز ایران می توان به راحتی وارد سامانه شد و پیغام صوتی گذاشته و انتقادات و شکایات را عنوان کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار