هتل پارسیس مشهد یکی از هتل های ۵ ستاره این شهر است که در خیابان وحدت قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۲۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰ 29 January 2022

 

 نمای بیرون هتل 5 ستاره مشهد

مشهد، مقصدی دوست‌داشتنی است. شهری در خراسان رضوی که هتل‌ های معروفی دارد. یکی از این اقامتگاه‌های زیبا، هتل پارسیس نام دارد. هتل پارسیس مشهد در نزدیکی حرم واقع شده و جزو برترین هتل های این شهر شناخته می‌شود. هتلی که به دور از شلوغی‌ها بنا شده و از همین رو طرفداران خاص خودش را دارد.

 اگر دوست دارید رزرو هتل‌ های مشهد را هوشمندانه انجام دهید، به فکر رزرو هتل ۵ ستاره پارسیس باشید. هتلی لوکس که در نزدیکی حرم امام رضا قرار دارد و با امکانات و خدمات فوق‌العاده‌اش مسافران شهر مشهد را شیفته خود می‌کند. بیایید بیشتر با این هتل دوست‌داشتنی و جذاب آشنا شویم.

درباره هتل پارسیس مشهد

هتل لوکس پارسیس مشهد در سال ۱۳۹۵ تأسیس گردیده و دارای ۱۲ طبقه مثبت و ۴ طبقه منفی است. این هتل زیبا در بلوار وحدت مشهد و منطقه‌ای به دور از شلوغی‌ها و طرح ترافیک افتتاح گردیده است. هتلی که زیربنای آن به ۲۰ هزار مترمربع می‌رسد و دارای ۱۱۲ واحد اقامتی با متراژهای متفاوت و چیدمانی بسیار زیبا و لوکس است. هتل پارسیس در فاصله ۲ کیلومتری از حرم مطهر رضوی واقع شده و با یک پیاده‌روی کوتاه مدت و تماشای مراکز خرید اطراف حرم، ناخودآگاه خودتان را در بارگاه ملکوتی امام هشتم خواهید دید.

واحدهای اقامتی هتل پارسیس مشهد

اتاق 2 تخته هتل پارسیس مشهد

هتل ۵ ستاره پارسیس دارای اتاق‌هایی بسیار لاکچری با تجهیزات و امکانات به‌روز است. این واحدها شامل اتاق یک تخته، اتاق‌های دوتخته، اتاق‌های سه تخته، سوئیت یک خوابه برای سه نفر، آپارتمان رویال برای دو نفر، اتاق شش نفره، سوئیت پرنسس برای دو نفر و اتاق امپریال برای سه نفر است. اتاق‌هایی که با روتختی‌های مخملی تزیین شده و ترکیب رنگ‌های زرشکی و شیری، حسی شاهانه به مسافران القا می‌کند.

 در واحدهای اقامتی هتل پارسیس مشهد تمامی امکانات برای شما فراهم است که از جمله آن‌ها تلویزیون، سیستم تهویه هوا، یخچال، تلفن، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی رایگان و دمپایی است. دقت داشته باشید که اقامت برای کودکان زیر دو سال در این هتل رایگان بوده و اگر کودک شما بین ۲ تا ۶ سال دارد، باید هزینه سرویس نیم‌بها را بپردازید.

رستوران و کافی شاپ هتل پارسیس مشهد

 رستوران و کافی شاپ هتل پارسیس مشهد

وجود رستوران و کافی شاپ در هتل‌ ها الزامی است؛ چراکه مسافران پس از یک استراحت حسابی، نیاز به صرف وعده‌های غذایی دارند. پس یک هتل پنج ستاره باید دارای بهترین منوی غذایی باشد که خوشبختانه هتل پارسیس مشهد دارای صبحانه‌های مفصل، شام‌های لذیذ و ناهارهای خوشمزه است. رستوران این هتل دارای ۲۰۰ نفر ظرفیت بوده و کافی شاپی گرم و صمیمی دارد که به ظرفیت ۸۰ نفر است. برای پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید به این کافی شاپ کوچک بروید که در طبقه اول قرار گرفته و طیف وسیعی از غذاها و دسرهای لذیذ را در اختیار شما قرار می‌دهد.

امکانات تفریحی هتل پارسیس

قیمت هتل پارسیس مشهد با توجه به امکانات تفریحی که ارائه می‌دهد، بسیار عالی به نظر می‌رسد. این هتل ۵ ستاره دارای استخر و اسپا است. استخر این مجموعه بسیار مدرن و مجهز بوده و یک تفریح عالی در داخل هتل شناخته می‌شود. برای رفع خستگی و گرفتگی در هر ناحیه، می‌توانید از خدمات ماساژ هتل پارسیس مشهد نیز استفاده کنید. همچنین به سونا خشک، سونا بخار و جکوزی این هتل سر بزنید و نهایت لذت را در فضایی تمیز و لاکچری ببرید.

از دیگر امکانات هتل پارسیس می‌توان به سالن تشریفات و سالن آمفی‌تئاتر اشاره نمود. از دیگر امکانات و خدمات این هتل نیز می‌توان به دستگاه خودپرداز، اتاق چمدان، فتوکپی، سرویس به حرم رایگان، روم سرویس ۲۴ ساعته، خدمات اینترنتی، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، آمفی تئاتر، سالن کنفرانس، آتلیه عکاسی، آرایشگاه مردانه، صندوق امانات، تاکسی شبانه روزی، فروشگاه و غرفه، پارکینگ رایگان و سالن‌های کنفرانس اشاره نمود.

علاوه بر همه این‌ها رفتار پرسنل با میهمانان بسیار خوب و محترمانه است. منوی صبحانه بسیار متنوع بوده و سالن‌های پذیرایی بسیار تمیز هستند. از طرفی می‌توانید هر آنچه که نیاز دارید را سفارش دهید. یکی دیگر از ویژگی‌های هتل پارسیس مشهد، داشتن اتاق‌های تمیز با سرویس نظافت روزانه در صورت تقاضای مهمان است.

جاهای دیدنی اطراف هتل پارسیس مشهد

همان‌طور که اشاره کردیم هتل پارسیس در خیابان وحدت قرار گرفته است. اگر تابه‌حال به مشهد رفته باشید، حتماً پارک زیبا وحدت را دیده‌اید! هتل پارسیس نیز فاصله اندکی تا پارک وحدت دارد. در این پارک انواع و اقسام سرگرمی‌ها، وسایل بازی برای کودکان، کافی شاپ، دریاچه مصنوعی و طبیعتی بسیار زیبا با درختان بلند قامت موجود است که می‌توان چند ساعتی را خوش گذراند.

از دیگر جاذبه‌های اطراف هتل پارسیس مشهد می‌توان به خانه تاریخی داروغه، مسجد جامع حنفی و گنبد خشتی اشاره نمود. همچنین باید بدانید که هتل پارسیس تا فرودگاه بین‌المللی هاشمی نژاد فقط ۶ کیلومتر فاصله دارد. اگر منوی رستوران هتل پارسیس را نپسندید و دوست داشتید رستوران‌های اطراف را هم امتحان کنید، می‌توانید به رستوران لاله، رستوران رضایی و رستوران شهر غذا که در اطراف هتل پارسیس هستند، سر بزنید. مرکز خرید آرمان مشهد نیز که یکی از بهترین مراکز خرید این شهر است، در نزدیکی شما خواهد بود.

جمع‌بندی

اگر ترجیح می‌دهید در مکانی آرام و به دور از هیاهو، اقامت کنید، هتل پارسیس مشهد گزینه خوبی به نظر می‌رسد. هتلی که زیاد هم از حرم امام رضا دور نیست و با کمی پیاده روی می‌توانید به مقصد برسید. پیشنهاد می‌کنیم برای رزرو هتل پارسیس مشهد، سری به وب سایت ایران هتل آنلاین بزنید و تخفیفات ویژه این وب سایت برای رزرو آنلاین را مشاهده کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار