در آستانه یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه؛
همزمان با دهمین روز از دهه فجر  پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان با حضور استاندار آذربایجان غربی، معاون عمرانی استاندار، فرماندار ارومیه و جمعی از مدیران صنعت برق بهره برداری و کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۱۰۲۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ 10 February 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، صبح امروز در ادامه پروژه‌های افتتاحی شرکت توزیع نیروی برق استان به مناسبت دهه مبارک فجر مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه صنعت برق با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی، اکبر حسن‌بکلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، معاون عمرانی استاندار، فرماندار ارومیه و جمعی از مدیران صنعت برق برگزار شد.
اکبر حسن‌بکلو مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به پروژه‌های‌ برق‌رسانی افتتاح شده این شرکت در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت:
در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با تلاش بی‌وقفه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان به منظور خدمت رسانی بیشتر به مردم شریف و شهید پرور استان، کلنگ زنی پروژه تبدیل ۶۵٠ کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار با اعتباری بالغ بر ۱۳٠ میلیارد تومان  و همچنین از تعداد ۱۵۰ پروژه برق‌رسانی به ارزش ۳۲۱ میلیارد تومان بهره برداری می‌شود.
وی افزود: امروز نیز در آستانه یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه و در ادامه پروژه‌های افتتاحی دهه مبارک فجر، شاهد افتتاح و بهره‌برداری از دو فیدر از پست بالانج و ۱۳ کیلومتر خط ۲۰ کیلوولت با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان هستیم.
حسن‌بکلو ادامه داد: ۲ بی خط ۴٠٠ کیلوولت واحدهای بخار، ۲ بی خط ۴٠٠ کیلوولت(خطوط خوی ۳ و سهند) و بی های ۴٠٠ کیلوولت و ۲۳٠ کیلوولت ترانس T2 با اعتبار ۱۱٠ میلیارد تومان نیز دیگر پروژه افتتاحی امروز می‌باشد.
* واگذاری رایگان ۶۰۰ سلول خورشیدی به عشایر استان
وی همچنین به واگذاری ۶۰۰ سلول خورشیدی به عشایر استان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه عشایر به دلیل کوچ دسترسی به برق نداشته‌اند با یک ابتکار جدید و با استفاده از فناوری‌های روز نسبت به تأمین برق با استفاده مولدهای کوچک خورشیدی قابل‌حمل اقدام شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اظهار کرد: قیمت کل هر پنل خورشیدی ۱۰ میلیون تومان می‌باشد که تنها ۱۰ درصد قیمت تمام‌شده پنل ها توسط عشایر پرداخت خواهد شد و مابقی آن توسط شرکت توزیع تأمین اعتبار می‌شود.
در ادامه این مراسم محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی از تلاش‌ها و زحمات کارکنان صنعت برق استان قدردانی کرد و گفت: یکی از اولویت‌های مهم در توسعه توجه به زیرساخت‌ها می‌باشد که خوشبختانه در استان آذربایجان غربی در حوزه برق‌رسانی اقدامات شایسته و قابل توجهی انجام شده است.
وی همچنین خاطر نشان کرد: علی‌رغم شرایط خاص استان مانند صعب‌العبوری و کوهستانی بودن بسیاری از مسیرهای روستایی، محدودیت‌ها و شرایط ویژه مرزی، اما با تلاش‌های زحمت‌کشان عرصه صنعت برق استان شاهد هستیم که در بسیاری از شاخص‌ها بالاتر از متوسط کشوری است.
معتمدیان در ادامه بر نگاه ویژه و همت جهادی مسئولین در خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم استان تاکید کرد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار