دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از حصول بیست و چهارمین سازش پرونده قتل در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵ 25 February 2022

عتباتی در گفتگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی گفت یک فقره قتل عمدی در سال 97 توسط دو نفر در شهرستان سردشت به وقوع پیوست که مرتکبین دستگیر و بازداشت و به اتهام آنان وفق قانون رسیدگی و حکم مقتضی توسط دادگاه کیفری 1 صادر شد.
عتباتی ادامه داد در این پرونده متهم ص-ع به اتهام مباشرت در قتل عمدی مرحوم مقتول به قصاص نفس ومتهم دیگر به اتهام معاونت در قتل به 15 سال حبس تعزیری محکوم شدند و با تجدید نظر خواهی محکومان، پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده و در حال رسیدگی می باشد.
رئیس کل دادگستری استان افزود خوشبختانه با ورود اعضای محترم شورای حل اختلاف زندانهای مهاباد و سردشت و نیز مددکاران زحمتکش زندان و روحانیون و متنفذین محلی و نظارت و تاثیرگذاری مسولین قضایی سردشت و به یمن ایام پرفیض ماه رجب و در آستانه عید بزرگ مبعث صلح وسازش بین اولیای دم و محکومان پرونده برقرار و قاتل از چوبه دار رهایی و حیاتی دوباره یافت.
عتباتی ضمن تقدیر و تشکر از اولیای دم که با گذشت از خون فرزندشان سنت الهی و نبوی را به اجرا گذاشتند از تمام موثرین خصوصا متنفذین و ریش سفیدان محلی تشکر کرد و از همه اقشار ملت خواست به مصداق بارز آیات قرآن کریم همگی در صلح و دوستی وارد شوند و برای اصلاح ذات البین تلاش کنند که همانا رضایت باریتعالی هم در صلح و سازش بین برادران دینی و مردم هست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار