مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت بیش از ۵۷۶۸ میلیارد ریالی متخلفین در استان طی سال جاری خبرداد. 
کد خبر: ۱۰۳۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶ 09 March 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حسین نجف زاده امروز ۱۸ اسفند ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه طی سال جاری ۲۱ هزار و ۱۳۴ فقره پرونده در ۳ بخش کالا-خدمات،بهداشت-دارو و کالا و ارز در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است، افزود: مجموع محکومیت نقدی صادر شده در ۳ بخش مذکور ۵۷۶۸ میلیارد و ۱۵۱ میلیون ریال بوده است. 

وی با بیان اینکه امسال ۱۴ هزار و ۹۲۰ فقره پرونده در بخش کالا و خدمات تشکیل شده است،  اظهار کرد:  در این حوزه ۲۱۷۱ میلیارد و ۶۰۷ میلیون ریال محکومیت نقدی صادر شده است. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با بیان اینکه طی سال جاری ۷۷۴ پرونده با محکومیت ۱۷ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال در حوزه بهداشت،دارو،درمان تشکیل شده است، افزود: در حوزه کالا و ارز نیز ۵۴۴۰ پرونده در استان طی سال جاری تشکیل و در این راستا ۳۵۸۳ میلیارد و ۷۹ میلیون ریال محکومیت نقدی برای متخلفین صادر شده است.

وی از افزایش بیش از ۳۰ درصدی پرونده های وارده به استان خبر داد و گفت: نظارتها در استان تشدید شده است.

نجف زاده بااشاره به قاچاق احشام در استان گفت: سال گذشته ۴۵۳ فقره پرونده در این حوزه تشکیل و امسال نیز ۸۹۱ فقره پرونده تشکیل شده است.

وی از کشف ۸۰ هزار راس احشام قاچاق در استان طی سال جاری اظهار کرد: ۶۰ هزار راس مجهول المالک و تحویل ستاد اجرایی شده و ۲۰ درصداحشام کشف شده تحویل املاک تملیکی قرار گرفته است.  

نجف زاده گفت: بیشترین قاچاق احشام در استان مربوط به سردشت و پیرانشهر است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی تصریح کرد:  طی سال جاری ۳۵ درصد جریمه نقدی محکومیتهای قطعی وصول شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار