عمران است است که تیم را از رتبه سیزدهم جدول بگیری و قهرمان کنی نه اینکه با ۲۰۰ میلیارد بوجه، به صدر جدول برسی. قلعه‌نویی به این موضوع اشاره کرد .
کد خبر: ۱۰۳۵۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵ 25 March 2022

به گزارش تابناک مازندران از خبر ورزشی ، داستان امیر قلعه‌نویی با استقلال از آن دست عاشقانه‌های پیچیده است. او پرافتخارترین مربی لیگ برتر ایران است و استقلال در این لیگ، هرچه قهرمانی دارد را با همین امیر قلعه‌نویی به دست آورده است. با این حال، جدایی امیر از استقلال طولانی مدت شده و او پیش‌تر اشاره کرده که گویی دستوری از بالا رسیده تا قلعه‌نویی دیگر در استقلال حضور نداشته باشد.

این ادعای مردی است که آخرین بار در فصل دوازدهم با استقلال قهرمان لیگ برتر شده است. آن قهرمانی آخرین قهرمانی امیر و صدالبته، آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر بود. آن فصل، استقلال یک چهره ویژه هم داشت؛ فرهاد مجیدی. فرهاد بازوبند کاپیتانی تیم استقلالی را بر بازو می‌بست که هدایتش را امیر قلعه‌نویی عهده‌دار بود. نتیجه آنکه در آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر، پای یک چهره دیگر هم در میان است؛ همان مردی که این روز‌ها سرمربی استقلال است و تیمش فعلا صدرنشین لیگ برتر ایران است.

صدرنشینی مقتدرانه و بدون شکست استقلال در این فصل، حواشی زیادی به همراه داشته است. رقبای این تیم از سود فرهاد مجیدی از سوت داوران حرف زده و عده‌ای از جمله همین امیر قلعه‌نویی، این صدرنشینی را برای مجموعه بزرگی مثل استقلال موفقیت نمی‌داند! قلعه‌نویی که از زمان بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال آنهم در قالب یک مربی، کنایه‌های تندوتیزی به سرمربی جوان آبی‌ها زده، در تازه‌ترین اظهاراتش گفته که صدرنشینی تیمی که با ۲۰۰ میلیاردتومان بسته شده، هنر نیست. او در گفت و گویی تصویری با اشاره به روز‌های سخت خودش در استقلال، عنوان کرده، هنر آن است که تیم را از رتبه سیزدهم جدول بگیری و قهرمان کنی نه اینکه با ۲۰۰ میلیارد بوجه، به صدر جدول برسی. قلعه‌نویی به این موضوع اشاره کرده که این رقم حرف خودش نیست و طبق اظهارات مسئولان باشگاه استقلال پیش از پذیره نویسی در بورس است.

بیانیه جدید استقلال علیه قلعه‌نویی

صحبت‌های جدید امیر قلعه‌نویی به مذاق مسئولان باشگاه استقلال خوش نیامده و بخش رسانه‌ای این باشگاه با صدور متنی کوتاه، صحبت‌های امیر قلعه‌نویی را «شائبه‌برانگیز و غیرحرفه‌ای» خوانده است. در بیانیه کوتاه استقلال آمده است: «صحبت‌های سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر درباره مسائل مالی باشگاه استقلال در مقطعی که این باشگاه در کورس قهرمانی قرار دارد، شائبه‌برانگیز و غیرحرفه‌ای است. باشگاه استقلال می‌تواند در نقطه مقابل اطلاعات فراوانی را درباره برخی هزینه‌های انجام شده در لیگ برتر منتشر کند، اما انتشار این مسائل را رسم اخلاق نمی‌داند؛ بنابراین انتظار می‌رود که سایر تیم‌ها نیز به اصول حرفه‌ای پایبند باشند و فقط درباره مسائل تیم خود اظهارنظر کنند».

قلعه‌نویی در شرایطی در این برهه دوباره علیه صدرنشینی استقلال صحبت کرده و آن را به طور زیرپوستی، بی‌ارزش عنوان کرده که برای چندمین بار است که در همین فصل با فرهاد مجیدی، به چالش می‌خورد. مهمترین اتفاقی که در این فصل بین قلعه‌نویی و باشگاه استقلال رقم خورد مربوط به شکایت این باشگاه از گل‌گهر برای استفاده از اریک بانیاما، بازیکن گابنی، سیرجانی‌ها بود. آن شکایت باعث شد تا نتیجه بازی مساوی گل‌گهر و استقلال با رای کمیته انضباطی، ۳ بر صفر به سود تیم فرهاد مجیدی شود. مجموعه گل‌گهر اعتقاد داشتند که این رای برای واریز امتیاز به حساب تیمی خاص است که منظور آن‌ها استقلال بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار