مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: عملیات گاز رسانی به دو شهر ریجاب و ازگله به مراحل پایانی رسیده است.
کد خبر: ۱۰۳۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵ 10 April 2022

سیروس شهبازی درگفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: در راستای عملیات گاز رسانی به دو شهر ریجاب و ازگله شبکه گذاری داخلی این دو شهر کامل شده و فقط بخش بسیار کمی از خطوط ورودی باقی مانده است که باتوجه به میزان پیش روی این پروژه طی سال جاری این دو شهر بطور ۱۰۰درصد از نعمت گاز بهرمند خواهند شد.

شهبازی بیان کرد: با گاز رسانی به ۳۰ شهر استان در حال حاضر بیش از۹۹/۶درصد از جمعیت شهری استان و ۸۴درصد از خانوار‌های روستایی گاز رسانی و همچنین ۱۷۶۲ روستای استان گازدار شده اند؛ به طور ۹۵/۷درصداز جمعیت شهری و روستایی استان از نعمت گاز بهرمند هستند.

وی افزود: تعداد دو هزار ۸۴۵ واحد تولیدی و صنعتی در سطح استان گازدار میباشند، و روزانه در اوج مصرف نزدیک به ۱۵میلیون متر مکعب در زمستان مصرف داریم و این در حالی میباشد که محدودیت‌ها نیز اعمال می‌شود و الویت را در بخش خانگی قرار میدهیم و نیروگاه هاو پتروشیمی‌ها را محدود میکنیم، بااین وجود در استان بین ۱۴ الی ۱۵میلیون مترمکعب در زمستان گاز مصرب می‌شود.

شهبازی تصریح کرد: درحال حاضر در سطح استان ما۷۴جایگاه CNG و ۱۸شهرک صنعتی را داریم که از گاز طبیعی بهرمند هستند ودر از پروژه‌های در دست اقدام ما عملیات گاز رسانی به ۳۵۵روستا با احتساب دوشهر ریجاب و ازگله با اعتبار ۶۰۰میلیارد تومان در دستور کار است که با تکمیل این پروژه‌ها رقم گازرسانی روستایی به ۹۴درصد افزایش و آمار استان به ۹۸درصد خواهد رسید.

رئیس شرکت گاز استان افزود: در حال حاضر ۲۰۰واحد تولیدی و صنعتی را در دستور کار داریم؛ از جمله مرغداری، دامداری و واحد‌های کوچک و بزرگ صنعتی و تعداد ۶۵۱ هزار مشترک در بخش‌های مختلف صنعتی، تجاری و خانگی را داریم که از مصرف کنندگان گاز طبیعی میباشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار