رئیس پلیس فتا مازندران خبر داد
متهمان ضمن اقراربه جرم خود اعتراف کردند که47عدد عابر بانک کارت شهروندان را کپی و با آن ها لوازم خانگی خرید کرده‌اند، گفت: کارشناسان مبلغ سرقت شده از حساب های بانکی مالباختگان را 6 میلیارد ریال برآورد کرده و در حال برسی می‌باشند
کد خبر: ۱۰۴۷۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹ 31 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، با تلاش پلیس فتا مازندران، کلاهبرداران اسکیمری در مازندران دستگیر شدند.

بر اساس این گزارش، سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا استان مازندران در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا در تشریح این خبر اعلام کرد: در پی مراجعه تعدادی از هموطنان مسافر به مراجع قضائی و انتظامی استان مازندران مبنی بر برداشت غیرمجاز وجه از حساب آنان، موضوع در دستور کارپلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: درهمین راستا تیمی فنی ازکارشناسان این پلیس تحقیقات خودرا دراین زمینه آغاز کردند و متوجه شدند مالباختگان چندی پیش از دوره گردهای شهرهای توریستی ، اقدام به خرید کرده‌اند.

سرهنگ خورشاد ادامه : با بررسی ها و تلاش کارشناسان پلیس فتا هویت متهمان مشخص و با اقدامات صورت گرفته محل اختفای آن‌ها مورد شناسایی قرار گرفت که در یک عملیات غافلگیرانه مجرمان سایبری دستگیر و ادله دیجیتال وی جمع آور گردید.

وی با بیان اینکه متهمان ضمن اقراربه جرم خود اعتراف کردند که47عدد عابر بانک کارت شهروندان را کپی و با آن ها لوازم خانگی خرید کرده‌اند، گفت: کارشناسان مبلغ سرقت شده از حساب های بانکی مالباختگان را 6 میلیارد ریال برآورد کرده و در حال برسی می‌باشند.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار